۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

عرضه جهانی ال‌جی G4 در بازارهای سراسر دنیا

 آغاز عرضه جهانی گوشی هوشمند قاب‌چرمی با بهترین دوربین در نوع خود

سئول، 18 مه 2015- مشتریان در بازارهای اصلی سراسر دنیا بالاخره این شانس را خواهند داشت که به جدیدترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دست پیدا کنند. این گوشی هوشمند به دلیل برخورداری از دوربین استثنایی، نمایشگر بزرگ و واضح و نیز تمایل برای ایجاد قوانین جدید در تعریف یک دستگاه همراه پیشرفته و مرغوب بسیار مورد تحسین کارشناسان این صنعت قرار گرفته است.

عرضه جهانی ال‌جی G4 به مشتریان از همین هفته در بازارهای اصلی سراسر دنیا آغاز خواهد شد و از همین ماه تا ژوئن و ماه‌های بعد از آن در اختیار فروشندگان و اپراتورهای بیشتری قرار خواهد گرفت تا ببینند ال‌جی G4 چه چیزهایی به مشتریان ارائه می‌دهد. صادرات از هنگ‌کنگ شروع می‌شود و در ادامه به ترکیه، روسیه و سنگاپور و سرانجام به بیشتر مناطق اروپا، امریکای شمالی، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، آسیای جنوبی، خاورمیانه/آفریقا و امریکای جنوبی/مرکزی عرضه می‌شود. تقریباً نام 180 اپراتور و فروشنده هم اکنون به عنوان شرکای G4 در فهرست قرار دارد.

 

(تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید با ال‌جی G4 در حالت Manual یا دستی گرفته شده است.)

امکانات برجسته ال‌جی G4 عبارت است از:

  • قاب پشت چرم طبیعی و دست‌دوز دانه‌‌‌دار در 6 رنگ زیبا و سه قاب منحصربه‌فرد دیگر با جنس متفاوت و طراحی سه‌بعدی
  • دوربین پشت با لنز دیافراگم F1.8 و وضوح 16 مگاپیکسل مجهز به فناوری حسگر طیف رنگ (CSS) و حالت جدید دستی یا Manual Mode
  • دوربین 8 مگاپیکسل در جلو و حالت Gesture Interval Shot ( ثبت نماهای پی‌درپی با حالت) برای ثبت تصاویر سلفی که پس از آن می‌توانند در کارت حافظه میکرواس‌دی قابل تعویض ذخیره شوند.
  • نمایشگر واضح و زنده IPS Quantum که 20 درصد بازتولید رنگ بیشتر، 25 درصد بهبود روشنایی و 50 درصد کنترست بالاتری را ایجاد می‌کند.
  • اولین گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین پردازنده Snapdragon™ 808 کوالکوم با X10 LTE برای بهترین تعادل عملکرد و ذخیره انرژی
  • باتری 3 هزار میلی‌آمپر قابل تعویض با ظرفیت بالا و پشتیبانی از Quick Charge 2.0 (این قابلیت به آداپتر تأییدشده‌ی Quick Charge 2.0 که جداگانه به فروش می‌رسد فعال می‌شود)
  • طراحی Slim Arc  در بدنه برای گرفتن راحت‌تر در دست و دوام بالاتر در هنگام افتادن ناگهانی

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی G4 گوشی هوشمندی است که همه ما آرزویش را داشتیم زیرا چیزی فراتر از موبایل‌های پیشرفته در بازار امروز است. نگرش ما این است که استانداردهای خاص خودمان ایجاد کنیم و نگران این نباشیم که گوشی‌های هوشمند دیگر چه گرایشی را در پیش گرفته‌اند. ما فکر می‌کنیم فرمول برنده شدن را داریم چون بازتاب اولیه نسبت به G4 فوق‌العاده مثبت بود.»

قیمت‌ و اطلاعات بیشتر در مورد خرید در زمان عرضه به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد و ممکن است در بازارها و اپراتورهای مختلف فرق داشته باشد.

۲ نظر

h ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

ببخشید حدود چند ماه دیگه ممکنه G4 وارد ایران بشه؟

fgh ۲ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام وخسته نباشید؛من درمسابقه لاین برنده یک دستگاه الجی G4شدم ؛کددادندوگفتندکه ازنمایندگی رسمی بایدبگیرم؛چه کنم.؟ممنون ازتوجه تون

نظر دهید