۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

عملکرد اسکن هوشمند در نکست پلاس (Next Plus) ال‌جی

اسکن هوشمند در کولرهای گازی جدید Next Plus ال‌جی موقعیت  مکانی و فعالیت‌های کاربر را شناسایی می‌کند تا  دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را تنظیم نماید. وقتی کاربری حضور ندارد، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری  به عمل می‌آید.

اسکن هوشمند از جمله قابلیت‌هایی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث ایجاد جریان هوای مطلوب می‌گردد و هوای راحتی را در اختیار شما می‌گذارد.

دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی در سری Next Plus هوای خنک را تا فاصله ۱۵ متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ به وجود می‌آورد.

سیستم پرتاب باد ۴ جهته سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود. قابلیت خنک کنندگی سریع نیز سرمایش سریع را با استفاده از سیستم خنک‌کنندگی سریع میسر می‌کند.

با فعال کردن حالت خواب عمیق از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر ۳۰ دقیقه یک بار دما را یک درجه افزایش می‌دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش ۲ درجه‌ای دما همراه خواهد بود.

علاوه بر مواردی که گفته شد، فناوری اینورتر ال‌جی توانسته تا 60 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند. در صورتی که دکمه نمایشگر مصرف انرژی یک بار فشار داده شود، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده شده و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید