۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

لامپ‌های مسطح ال‌جی؛ بهترین گزینه برای روشنایی

اگر از سوختن مداوم لامپ‌های رشته‌ای خسته شده‌اید و لامپ‌های کم‌مصرف موجود در بازار نیز پاسخگوی نیاز شما در تأمین روشنایی محیط مورد نظر نیستند، لامپ‌های LED فلت (مسطح) ال‌جی بهترین گزینه هستند.

لامپ‌های LED فلت ال‌جی قدرتی معادل 50 تا 60 وات دارند و عمر بسیار طولانی 50 هزار ساعت آنها شما را از نگرانی سوختن این لامپ‌ها تا مدت‌های زیادی رها می‌کند.

یکی از خصلت‌های این لامپ‌های پرنور صرفه‌جو بودن آنهاست؛ به طوری که می‌توانند تا بیش از 70 درصد در انرژی صرفه‌جویی کنند. به عبارت دیگر، در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای، شما می‌توانید به میزان زیادی هزینه‌های برق مصرفی خود را کاهش دهید.

لامپ‌های مسطح LED ال‌جی به دلیل عاری بودن از هر نوع جیوه از لامپ‌های دوستدار محیط زیست به شمار می‌روند و حداقل میزان انتشار دی‌اکسید کربن را دارند.

قابلیت سفارشی کردن از دیگر امکانات این لامپ‌هاست؛ شما می‌توانید زاویه پوشش‌دهنده و شدت رنگ در این لامپ‌ها را به میزان دلخواه تغییر دهید.

منبع نور در این لامپ‌ها بهینه شده است و کمتر از 19UGR پرتوافکنی دارد؛ این یعنی نور یکنواخت پراکنده می‌شود و خیره‌کنندگی کمتری را به همراه دارد. در نتیجه شما به راحتی می‌توانید از مطالعه یا هر کار دیگری که نیاز به نور محیط دارد لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید