۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

نهایت شکوه و زیبایی در نمایشگر کامل ال‌جی G4

کنتراست بهتر، روشنایی بیشتر و گستره وسیع‌تر رنگ‌ها همه در ال‌جی G4 گنجانده شده است.

نمایشگر 5.5 اینچ IPS Quantum در گوشی جدید G4 به بینندگان تجربه بصری بی‌همتایی را ارائه می‌دهد.

نمایشگری با جهش کوانتومی

نمایشگر G4 از فناوری IPS Quantum برای تولید رنگ‌هایی دقیق با نسبت کنتراست شگفت‌انگیز برای جزییات بیشتر بهره می‌برد. یعنی چه؟ تصاویر با بازتولید رنگ‌های طبیعی و درخشان زنده هستند و به شما چیزی ارائه می‌دهند که قبلاً ندیده‌اید.

25 درصد روشنایی بیشتر

روشنایی بیشتر باعث می‌شود تصاویر و ویدیوها راحت‌تر دیده شوند؛ چه در اتاق تاریک باشید و چه در روز آفتابی در فضای باز.

50 درصد کنتراست بیشتر

دامنه وسیع روشنایی به تاریکی به این معنی است که همه چیزهای روی صفحه‌نمایش اکنون چشمگیرتر هستند؛ سفیدی‌ها واضح و سیاهی‌ها عمیق هستند و حتی سایه‌های بیشتری بین آنها دیده می‌شود.

56 درصد دقت رنگ بیشتر

گستره شگفت‌انگیز نمایشگر G4 غروب آفتاب، تصاویر سلفی و سالادها را با رنگ‌های زنده‌ای بازتولید می‌کند که 98 درصد از فضای رنگ استاندارد DCI را پوشش می‌دهد.

در جست‌وجوی وضوح: وضوح Quad HD

پیکسل در برابر پیکسل: نمایشگر G4 جدید وضوح بالاتری نسبت به iPhone 6 Plus دارد. شما با بیش از 3.5 میلیون پیکسل در کف دستتان، می‌توانید همه چیز را با جزییات کامل و شگفت‌انگیز ببینید.

امکانات قابل توجه دیگر

هوا چطور است؟ جلسه بعدی من چه زمانی است؟ امروز چقدر فعالیت بدنی داشتم؟ پاسخ تمام این سؤالات در دل G4 نهفته است… ال‌جی G4 جدید با مجموعه از نرم‌افزارهای بومی عرضه می‌شود و شما راه‌های هوشمندانه‌ای برای دسترسی سریع به آنها در اختیار دارید؛ علاوه بر این می‌توانید از اطلاعات و اعلان‌های مهم باخبر شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید