۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

هدف جدید ال‌جی برای صادرات تلویزیون: بازارهای نوظهور

ال‌جی الکترونیکس، سازنده بزرگ و جهانی تلویزیون، تصمیم دارد فروش خود را در کشورهای نوظهور و روبه‌رشد افزایش دهد.

ال‌جی الکترونیکس گفت: «این شرکت در حال توسعه خط تولید تلویزیون است؛ خط تولیدی که محصولات آن خاص مشتریان و نیازهای متفاوت آن بازار طراحی شده است و منحصراً برای بازارهای بومی در اقصی نقاط دنیاست. ما تصمیم داریم به بازارهای جهانی و روبه‌رشدی مانند هند، آفریقا و امریکای جنوبی محصولات بیشتری صادر کنیم زیرا این بازارها دوسوم از فروش جهانی تلویزیون را در بر می‌گیرند.»

تقاضای کم دلیل اصلی این هدف ال‌جی برای کسب درآمد است. برای جبران این امر، ال‌جی الکترونیکس یک سری تلویزیون‌های پیشرفته و جدید را با امکانات متنوع و به‌روزشده معرفی خواهد کرد.

ال‌جی تلویزیونی با نام Jazz III را در نیمه دوم امسال وارد بازار هند می‌کند. این تلویزیون 32 اینچ سومین مدل از سری تلویزیون‌های جاز است و قابلیت‌های تولید صدای پیشرفته‌ای با قدرت 600 وات دارد. این محصول مخصوص آنهایی است که به موسیقی علاقه دارند. به عبارت دیگر قدرت صدای آن 6 برابر بیشتر از مدل‌های 30 اینچ معمولی است.

به گفته ال‌جی الکترونیکس، این برند مدلی با نام Battery TV Plus را که به‌روزشده‌ی مدل Battery TV است در بازار آفریقا در نیمه دوم امسال عرضه می‌کند. این تلویزیون یک تیونر ماهواره و یک باتری اضافی دارد و در صورت نبودن برق می‌تواند 90 دقیقه روشن بماند. باتری این تلویزیون در صورت منقضی شدنِ چرخه عمر قابل تعویض است.

ال‌جی برای تلویزیون‌هایی که به مشتریان خود در امریکای جنوبی عرضه می‌کند قابلیت‌های زیادی در دسترس قرار می‌دهد؛ این امکانات خاص 600 میلیون نفر طرفدار بازی فوتبال در این منطقه است. حالت Arena Mode چمن‌های استادیوم را بسیار واضح و زنده نشان می‌دهد. با قابلیت ماشین زمان نیز کاربران می‌توانند به صورت خودکار بازی فوتبال را ضبط کنند. برنامه کاربردی Stadium LG در تلویزیون هوشمند ال‌جی نیز اطلاعات مختلفی در مورد فوتبال را که شامل تیم، اطلاعات بازی و آمارهای ریاضی و تحلیل کارشناسان است در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید