۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

چرا تایتان تروپیکال اینورتر وی؟

اگر در مناطق کویری خشک یا شرجی ایران زندگی می‌کنید و گرمای تابستان، هنوز از راه نرسیده، کلافه‌تان کرده و برای خنک کردن بدنتان دوش روزانه هم بی‌فایده است، به شما محصولی را معرفی می‌کنیم که بتوانید این فصل گرم، زیبا و پر از نعمت خداوندی را به راحتی سپری کنید.

دستگاه تهویه مطبوع تایتان تروپیکال اینورتر وی  (Titan tropical Inverter V)ال‌جی خنکای روزهای عید را به مناطق کویری و گرم هدیه می‌دهد.

لازم نیست با شنیدن نام کولر گازی از مصرف برق و قبض‌های خیره‌کننده بترسید. این محصول تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از نشانگر برق مصرفی بر روی نمایشگر دستگاه از میزان انرژی که مصرف می‌کنید باخبر شوید.

فیلتر آیونایزر و مولتی M3 نیز هوای کاملاً پاک و سالم را برای شما فراهم می‌کند و  تمام ذرات حساسیت‌زا، ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر ذرات معلق در فضا را از بین می‌برد. در ضمن، تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس‌ها را هم یونیزه می‌کند.

دستگاه تهویه مطبوع تایتان تروپیکال اینورتر وی  (Titan tropical Inverter V)ال‌جی می‌تواند تا ۶۰ درجه سانتیگراد هوای بیرون دوام بیاورد. پس از این بابت دیگر جای نگرانی نیست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید