۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

3 ویژگی عالی در مورد فناوری لمس درون سلولی پیشرفته

همان طور که می‌دانید فناوری لمسی صفحه‌های لمسی در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته و LG Display با ادغام LCD لمسی با فناوری لمس درون سلولی پیشرفته (AIT) درب‌های دنیایی دیگر را در این زمینه گشوده است. در اینجا، خوب است با ویژگی‌های این فناوری بیشتر آشنا شوید:

1-  طراحی باریک‌تر و نازک‌تر

امروزه تلفن‌های همراه هوشمند تنها برای صحبت کردن و پیامک دادن نیستند. آمار استفاده کنندگان از تلفن‌های همراه هوشمند بیشتر از کامپیوترهای شخصی است و طبیعتا این کاربران، خواستار صفحه‌هایی بزرگ‌تر و رزولوشن بالاتر هستند. علاوه بر این، کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را همواره در دست دارند و اندازه و قابلیت در دست گرفتن تلفن همراه، یکی از عوامل مهم در انتخاب یک تلفن همراه هوشمند است.

فناوری لمس درون سلولی پیشرفته، همان محصول «باریک‌تر و نازک‌تری» است که کاربران به دنبالش هستند. استفاده از فناوری لمس درون سلولی پیشرفته باعث نازک‌تر و باریک‌تر شدن ضخامت تلفن‌های همراه هوشمند شده و افق‌های جدیدی را به روی طراحان تلفن‌های همراه گشوده و به آن‌ها آزادی بیشتری می‌دهد. حالا طراحی تلفن‌های همراه هوشمندی که تولید آن‌ها غیر قابل تصور می‌نمود، ممکن شده است.

2- قیمت‌های به صرفه‌تر!

روند ادغام حسگرها در صفحه با فناوری لمس درون سلولی پیشرفته ساده‌تر از فناوری Add on و چسباندن حسگرها به صفحه LCM است. هزینه تولید این صفحه‌ها ارزان‌تر است زیرا نیازی به چسب شفاف الکترودها نیست. همچنین، از آنجا که نیازی به فرایندهای جدایی ماژولی نیست، محصول می‌تواند بدون احتیاج به همکاری با شرکت‌های ساخت صفحه‌های لمسی تولید شود.

3- حساسیت لمسی بالاتر

درخواست برای تلفن همراه هوشمندی با قابلیت‌های قوی‌تر در سراسر جهان رو به افزایش است. فناوری لمس درون سلولی پیشرفته قابلیت پاسخگویی بالاتر و حساسیت لمسی بیشتری دارد. فناوری لمس درون سلولی پیشرفته حساسیت لمسی را ارتقا داده زیرا با LFD یا Load Free Driving خود LG Display ادغام شده است. با وجود باریکی صفحه، درجه حساسیت لمسی آن بسیار قابل توجه است. آیکون برنامه‌های کاربردی مختلف با چنان صحت و نرمی در زیر انگشتان حرکت می‌کنند که گویا به راستی انگشت شما در حال لمس آنهاست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید