۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

HS9: قدرتمند، اعجاب‌انگیز، باشکوه

با ساندبار 7.1 کانال و مبتکرانه ال‌جی جانی تازه به تلویزیون خود بدهید. این بلندگوی خطی هوشمند 700 وات قدرت دارد و در نهایت زیبایی و سبک مدرن است.

تلویزیون بزرگ دارید، تصویر شگفت‌انگیز دارید. اما یک چیزی کم دارید… اکنون شما به یک غول صدا نیاز دارید. ساندبار جدید MUSICflow HS9  که از نوع های-فای هوشمند است همه فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی را روح می‌دهد و بر روی تجربه کامل سینمای خانگی شما زنده می‌کند.

ساندبار HS9 یک بلندگوی خطی 7.1 کانال است که از 7 آمپلی‌فایر مستقل برای ایجاد صدای غنی‌تر و عمیق‌تر نسبت به یک آمپلی‌فایربرخوردار است. هر کدام از آمپلی‌فایرها برای کار با ویژگی‌های خاص و ایجاد دقت بیشتر در صدا ساخته شده‌اند. از آنجا که هر کدام یک بلندگو را پشتیبانی می‌کند، همه قدرت آن می‌تواند استفاده شود.

بلندگوی باورنکردنی و جذاب HS9 با طراحی عریضش 700 وات صدای قدرتمند دارد؛ صدایی که فیلم‌های بزرگ، گل‌های بُرد و جدیدترین سریال‌های تلویزیونی شایستگی آن را دارند.

شما می‌توانید این ساندبار را از طریق سه خروجی HDMI و یک ورودی دیجیتال نوری به دستگاه ست‌تاپ باکس و کنسول بازی متصل کنید و فوراً به موسیقی، فیلم و بازی‌های خود حس هیجانی‌تری بدهید. از آنجا که خروجی HDMI در این دستگاه قابلیت Audio Return Channel دارد تنها یک کابل برای اتصال HS9 به تلویزیون شما نیاز است. شما تنها به یک کنترل از راه دور برای روشن کردن همه آنها نیاز دارید.

 دلبر … و یک دیو

طراحی باشکوه، بدون پایه و قابلیت نصب بر روی دیوار به این معنی است که شما قطعاً صدای آن را خواهید شنید اما صدای قدرتمند به این معنی نیست که به یک طراحی غول‌پیکر و عظیم‌الجثه نیاز است. ال‌جی HS9 با دوران قدیم که بلندگوها بزرگ و جیم بودند و اتاق نشیمن شما را شلوغ و آشفته جلوه می‌دادند خداحافظی کرده است. ساب‌ووفرهای بی‌سیم زندگی شما را از کابل نجات داده است.

پشت این زیبایی هدفی بوده است. شما می‌توانید HS9 را به دو بلندگوی HS4 متصل کنید و آنها را پشت سر خود بگذارید تا خود را در صدای فراگیر غرق کنید یا آنها را به صورت بی‌سیم به دیگر بلندگوهای های-فای هوشمند MUSICflow ال‌جی متصل کنید تا تجربه یکپارچگی صدا را در سرتاسر خانه یا در اطراف باغچه کوچک حیاط خود، وقتی خورشید غروب می‌کند، داشته باشید.

بلوتوث می‌تواند HS9 را با گوشی هوشمند شما از طریق برنامه کاربردی LG MUSICflow Player برای iOS، اندروید و ویندوزفون همگام کند و به شما امکان دهد تا موسیقی را به طور مستقیم برای ساندبار ارسال کنید. قابلیت Google Cast™ نیز اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید موسیقی، پادکست‌ها و ایستگاه‌های رادیوی اینترنتی را از موبایل خود به بلندگو ارسال کنید.

صدایی عمیق، طراحی زیبا و درهم‌ریختگی کمتر. ال‌جی HS9 خانه شما را متحول می‌کند.

۱ نظر

هاشم زنوزی ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام چرا این ساندبار در ایران عرضه نمیشه

نظر دهید