۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

webOS 2.0 ال‌جی؛ در راه بازار ایران

پلت‌فرم تلویزیون‌ هوشمندی که بهترین تحسین‌ها را از آن خود کرده پلت فرم تلویزیون هوشمند به‌روز شده webOS 2.0 شرکت ال‌جی است.
این در حالی است که چندین شرکت دیگر دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های فوق پیشرفته‌شان را رونمایی کرده‌اند.

پس از آنکه شرکت ال‌جی در سال 2014 با شعار «تلویزیون‌ها دوباره ساده می‌شوند» با webOS تحولی عظیم در صنعت ایجاد کرد، فروش جهانی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که با webOS تجهیز شده بودند در طول 8 ماه به 5 میلیون عدد رسید. اکنون پلت‌فرم به روز شده تلویزیون هوشمند webOS 2.0 با تمرکز بر روی سه ویژگی شگفت‌انگیز اتصال راحت، تعویض آسان کانال‌ها و منوی ساده تجربه کاربری ساده‌تر و خوشایندتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یک اتصال آسان
تلویزیون webOS برای دستیابی شما به تمامی جنبه‌های تجربه بصریتان، از نصب اولیه تا اتصال دستگاه‌های جانبی، طراحی شده است. شما می‌توانید با کمک دستیار Bean Birdبدون دردسر تلویزیون خود را با سادگی و سرعت هرچه تمام نصب کنید.
با استفاده از دستیار Bean Bird به راحتی قادر خواهید بود تنظیمات تلویزیون خود را بر روی Quick Setting (تنظیمات سریع) قرار دهید. همچنین، می‌توانید با استفاده از قابلیت Smart Share (اشتراک‌گذاری هوشمند) محتوای مورد علاقه‌تان را به راحتی در دسترس داشته باشید. حتی برای اتصال ساده‌تر، قابلیت Input Assist به قابلیت Input Picker به‌روز شده است. با این قابلیت نه تنها دستگاه‌های متصل شده به تلویزیون به سرعت شناسایی می‌شوند، بلکه بدون مزاحمت برای برنامه قابل پخش فهرستی از دستگاه‌های ورودی نمایش داده می‌شود.

تغییر بین برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها بدون اختلال در تماشای تلویزیون
برخلاف سیستمِ بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند که برای نمایش محتواها نیازمند صفحات چندگانه هستند، webOS تمامی محتوا را به صورت یکسان نمایش می‌دهد. این رابط کاربری ساده به شما اجازه می‌دهد بدون مراجعه به منوی اصلی بین برنامه‌های کاربردی، پخش تلویزیون، سرویس ویدئوهای درخواستی و وسایل جانبی تغییر وضعیت دهید. همچنین، با نسخه به‌روزشده webOS 2.0، شما می‌توانید به آسانی میان محتوای متفاوت تغییر وضعیت دهید
افزون بر این، پلت‌فرمwebOS 2.0  در سال 2015 قابلیت My Channel را به‌روز کرده است. بنابراین، شما به منظور دسترسی سریع و ساده می‌توانید شبکه‌های موردعلاقه‌تان یا کانال‌های ست‌آپ‌باکس را بر روی لانچر ذخیره کنید.

قابلیت  My Apps بر روی قسمت بالایی لانچر برنامه‌های کاربری نصب‌شده را نشان می‌دهد و همانند کامپیوتر شخصی‌تان می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

آیکون Recent بر روی قسمت سمت چپ لانچر محتوایی که اخیراً نمایش داده شده را نشان می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید در هر زمان پخش آن را ادامه دهید.

از همه چیز لذت ببرید
جست‌وجوی شما در پی یافتن محتوای جذاب به پایان رسیده است. با طراحی شگفت‌انگیز ال‌جی، همانند نوار ابزار زیبا و چشمگیر، شما می‌توانید به سرعت تغییراتی در تنظیمات به وجود آورید.
فروشگاهLG Content Store  فروشگاهی برای برنامه‌های تلویزیونی است که هرچه که در زمینه سرگرمی بخواهید شامل ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی و برنامه‌های کاربردی بر اساس محبوبیتشان برایتان مهیّا می‌کند. با مشارکت بزرگترین تولیدکنندگان محتوا نظیر آمازون و نت‌فلیکس، دارندگان تلویزیون webOS می‌توانند به مجموعه عظیمی از محتواهای Ultra HD دسترسی داشته باشند.
با پلت‌فرم جدید webOS 2.0، کلّیت کاربری تلویزیون ساده‌تر، آسانتر و کاربرپسندتر می‌شود. با ارائه فهرست بلند بالایی از قابلیت‌ها و بهبودهای فوق‌العاده، این پلت‌فرم محدوده وسیعی از تجربه بصری غیرقابل مقایسه با هر سیستم دیگری را در نسل فعلی تلویزیون‌ها ارائه می‌‌دهد.

تلویزیون‌های مجهز به این پلت‌فرم شگفت‌انگیز به زودی توسط شرکت گلدیران وارد بازار ایران می‌شود و تمامی مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان محصولات ال‌جی می‌توانند از تجربه کاربری این تلویزیون‌ها لذت ببرند.

۲ نظر

ali ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام میخواستم بدونم چه تاریخی تلویزیونهای سری ۲۰۱۵ وارد فروشگاهاتون میشه؟؟؟؟

مهدی ۵ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام واقعا جالب بود و ممنون فقط یه سوال داشتم : تلویزیون ۶۰ یا ۵۵ub8500 هم دارای این امکانات هست و webos 2.0 داره ؟ با تشکر از شما

نظر دهید