۱۰ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی G4 با جشنواره پیش‌فروش می‌آید

ال‌جی G4 وارد بازار ایران شده است. این گوشی هوشمند پرچمدار و پیشرفته با قاب چرم طبیعی در رنگ‌های مختلف، طراحی مبتکرانه و سخت‌افزار قدرتمندش در میان کارشناسان صنعت، رسانه‌های برتر و مشتریان در سراسر دنیا حسابی دلربایی کرده است. ال‌جی G4 از آن تلفن‌هایی است که هر چه بیشتر در دست بگیری، عیارش بیشتر می‌شود و قاب چرمی‌ و دوستدار محیط زیستش جلوه زیباتر و شیک‌تری به خود می‌گیرد.

شرکت ال‌جی در ایران تصمیم گرفته است با یک برنامه پیش‌فروش استثنایی مشتریان را غافلگیر کند و G4 را در مراسمی هیجانی و مفرح برای اولین بار در اختیار مشتریان علاقه‌مند قرار دهد.

مشتریانی که شیفته G4 شده‌اند و این گوشی هوشمند خلاقانه را به بسیاری از مدل‌های رقیب در بازار ترجیح داده‌اند برای استقبال از ال‌جی G4 و پیش‌خرید آن می‌توانند به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام کنند.

پیش‌فروش اینترنتی

مشتریان وفادار ال‌جی برای استفاده راحت از خدمات پیش‌فروش اینترنتی از 11 تا 26 خرداد مهلت دارند تا در مایکروسایت ال‌جی G4 به آدرس www.lg.com/ir/g4preorder ثبت نام کنند.

در روز 27 خرداد میان افرادی که در مایکروسایت G4 ثبت نام کرده‎اند قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و جوایز زیر اهدا می‌شود:

  • کارت هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال برای 44 نفر
  • کارت هدیه نقدی به ارزش 8 میلیون ریال برای 444 نفر

برندگان بخش آنلاین تا 31 تیرماه 1394 فرصت خواهند داشت تا یک گوشی G4 با گارانتی دو ساله ال‌جی خریداری کنند و عکس مدارک ذیل را توسط ایمیل ثبت نام در قرعه‌کشی خود به آدرس ایمیل 444Event@kavoshgrp.com ارسال نمایند.

  • عکس کارت طلایی گارانتی دو ساله ال‌جی
  • عکس جعبه گوشی از قسمت IMEI و شماره سریال
  • عکس گوشی G4 به همراه جعبه
  • عکس واضح از فاکتور خرید

جوایز، پس از بررسی مدارک توسط تیم ال‌جی، برای برندگان توسط پست ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان بخش آنلاین جشنواره در تاریخ 30 خرداد به صورت آنلاین در سایت www.lg.com/ir/g4preorder اعلام می‌شود و به صورت تلفنی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش فروش حضوری

پیش‌فروش حضوری ال‌جی G4 در روز 26 خرداد از ساعت 10 صبح تا 7 شب در طبقه همکف فروشگاه چارسو صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان به پیش‌خرید حضوری با حضور به موقع در محل فروشگاه می‌توانند از خوش‌شانس‌ترین افرادی باشند که G4 را به دست می‌گیرند.

پیش‌خرید G4 با تهیه بلیط قرعه‌کشی آغاز می‌شود. شرکت ال‌جی، از ساعت 10 صبح تا 3 بعدازظهر بلیط‌هایی را میان مشتریانی که در محل حضور دارند توزیع می‌کند (تعداد بلیط‌ها محدود است). در ساعت 5 عصر همان روز در همان مکان قرعه‌کشی انجام و جوایز زیر اهدا می‌شود:

  • 44 عدد گوشی ال‌جی جی 4 برای 44 نفر به صورت رایگان
  • 44 عدد گوشی ال‌جی جی 4 برای 44 نفر با 44 درصد تخفیف
  • 444 عدد گوشی ال‌جی جی 4 برای 444 نفر با 10 درصد تخفیف

جهت دریافت تخفیفات ذکر شده، برندگان باید در همان روز از فروشگاه گلدیران چهارسو گوشی G4 خریداری نمایند.

پس چی شد؟! قرار ما …. تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی، ساعت 10 صبح!

منتظر حضور گرم شما هستیم.

۷ نظر

علیرضا بهشتی نیا ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

۱

محمد ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام
ی سوال داشتم که شاید سوال خیلی ها باشه بر فرض اگه من تو قسمت انلاین برنده بشم اگه ی گوشی جی ۴ نخرم جایزه رو هم نمیگیرم درسته؟ و قیمت پایه جی ۴ چند هست؟

محمد ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام ..حدود قیمت G4 چنده ؟

محمد ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

آیا ب افرادی ک حضور دارند اما خرید نمیکنند هم بلیط قرعه کشی داده میشود؟؟؟

سپهر ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

یعنی اول باید‌گوشیو بخریم‌تا کارت قرعه کشی بهمون بدن؟ خب اونجوری اگه برنده شیم به چه درد میخوره؟ قیمت G4 چند هست؟ قیمت مدل چرمی با مدل پلاستیکی فرق داره؟

مصطفی ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

با عرض سلام G flex برای فروش ندارین؟

رضا فوایدی ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

با تشکر از ال جی به جهت عرضه محصولات با کیفیت.

نظر دهید