۲۵ خرداد ۱۳۹۴

آنچه باید در مورد تلویزیون‌های هوشمند و جدید 2015 ال‌جی بدانید

تلویزیون قدیمی و بی‌خاصیت خود را دور بیاندازید و یک مدل جدید بخرید… ببینید ال‌جی چه پیشنهادهایی برای شما دارد.

ال‌جی در عرضه تلویزیون‌های هوشمند سال‌هاست که پیشگام است و مدل‌های 2015 بهترین مدل‌ها محسوب می‌شوند. برنامه‌های کاربردی، بازی، اتصال و راحتی استفاده همه در اولویت هستند. البته جنبه‌های بازتولید رنگ، 4K UHD و کیفیت برتر طراحی را نباید نادیده بگیریم.

اگر باز هم تصمیم دارید یک تلویزیون جدید بخرید اما از اصطلاحات فناوری چیزی سر در نمی‌آورید و نمی‌دانید یک تلویزیون هوشمند چیست، به شما خواهیم گفت:

به زبان ساده، یک تلویزیون هوشمند اتصال شما به اینترنت را برقرار می‌کند و سپس از این اتصال برای ارائه هر چه در شبکه جهانی وب هست استفاده می‌کند. در کل، این امکان از طریق برنامه‌های کاربردی به شما دسترسی به سرویس‌هایی نظیر نت‌فلیکس، NOW TV، یوتیوب و غیره را فراهم می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید از تلویزیون‌ها و فیلم‌ها تنها از طریق یک کابل بهره‌مند شوید. بنابراین، شاهد خواهید بود که کابل‌کشی و درهم‌ریختگی کمتر می‌شود، قبض‌های برق کاهش می‌یابد و محتوای بیشتری از طریق تلویزیون در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همه تلویزیون‌های هوشمند شبیه هم خلق نشده‌اند. با این همه امکانات زیادی که ارائه می‌دهند، واقعاً مهم است که تلویزیون هوشمند شما ساده هم باشد. یکی از دلایل این است که شاید یک خبره کامپیوتر در اطراف شما نباشد. بنابراین، منوهایی که باید مثل تونل در آنها کندوکاو کرد خیلی مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. ال‌جی را انتخاب کنید که webOS 2.0 آن در تلویزیون‌های هوشمند و کاربری آسان حرف آخر را می‌زند.

پلت‌فرم webOS 2.0 نسل دوم سیستم‌عامل تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی است. این پلت‌فرم از رابط کاربری کاشی‌دار استفاده می‌کند و در چیزی که مشغول مشاهده آن هستید اختلال ایجاد نمی‌کند. در نتیجه، دسترسی ساده به رابط کاربری را می‌دهد. پلت‌فرم webOS 2.0 تعداد زیادی قابلیت جدید دارد. کمترین آنها این است که سرعت راه‌اندازی و شروع 60 درصد سریع‌تر از مدل قبل و فهرست کانال‌ها و سرویس‌های مورد علاقه‌تان برای شخصی‌ کردن تلویزیون بیشتر شده است.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند. مثلاً، شما می‌توانید بازی‌های ورزشی Sky، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را از Now TV ببینید، نت‌فلیکس 4K تماشا کنید و اگر هنوز تصمیم ندارید که دستگاه ست‌تاپ باکس خود را دورن سطل بازیافت بیاندازید، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سخت‌افزارهای دیگر نظیر موبایل، تبلت و کامپیوتر از طریق Miracast به خوبی سازگار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید