۰۵ خرداد ۱۳۹۴

از امروز تا جمعه… ال‌جی در مصلی امام خمینی (ره) تهران

ال‌جی و نمایندگی‌هایش در  نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر حاضر شدند.

ال‌جی، گلدیران (نمایندگی لوازم خانگی، صوتی-تصویری و دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی)، آرمان همراه آرین (توزیع‌کننده موبایل‌ها و تبلت‌های ال‌جی) و مادیران (نماینگی مانیتورها و کامپیوترهای ال‌جی) در سومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر حضور یافتند. این نمایشگاه با همکاری سازمان حمایت از تاریخ  5 تا 8 خرداد ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) و توسط شرکت مشکات تجارت یاس برگزار می‌گردد.

باتوجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در بازار و تأثیر آن در حقوق مصرف‌کنندگان، این نمایشگاه با هدف معرفی شرکت‌های اصلی با  خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‌کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار (‌با توجه به استقبال چشمگیر مصرف‌کنندگان، حامیان و شرکت‌کنندگان) برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

اهداف جشنواره:

  • معرفی نمایندگان رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان داخلی
  • جلوگیری از ورود کالاهای متفرقه بدون گارانتی و قاچاق کالا با معرفی نمایندگان رسمی فروش
  •  فرهنگ‌سازی و استانداردسازی خدمات پس از فروش
  • ایجاد رقابت بین شرکت‌ها در ارائه خدمات بهتر
  • معرفی گارانتی‌های اصلی ایران و ارائه کالاها با گارانتی اصلی و با قیمت مشمول تخفیف ویژه در نمایشگاه خدمات پس از فروش سالیانه

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه خدمات پس از فروش:

  • گوشی موبایل، کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، تجهیزات شبکه، نرم‌افزار، انواع دوربین، لوازم صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری، برق و الکترونیک و کلیه محصولات بازار آی.تی  (شرکت‌های تولیدکننده داخلی و دارای شبکه خدمات پس از فروش)
  • لوازم خانگی
  • نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی
  • شرکت‌های تخصصی ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش
  •  مجلات و روزنامه‌های تخصصی
  •  شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزارهای تخصصی خدمات پس از فروش

بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند واسطه های کاذب را حذف کنند و مستقیم و دست اول از منابع اصلی خرید کنند. در نتیجه خدمات پس از فروش واقعی و مطلوب حاصل می‌شود.

قرعه کشی روزانه برای خریداران، بازدیدکنندگان و جشنواره فروش ویژه محصولات از برنامه‌های جانبی نمایشگاه است.

جشنواره فروش و خدمات پس از فروش برندهای برتر و گارانتی‌های معتبر لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل و کامپیوتر در نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی انجام خواهد شد.

برخی از شرکت‌کنندگان اقدام به ارائه کالاها و خدمات خود با تخفیف بسیار ویژه می‌کنند و همچنین برخی از شرکت‌های گارانتی‌کننده درجهت ارائه خدماتی بهینه و ترویج فرهنگ خدمات پس از فروش، اقدام به طرح تعویض فوری و بدون سئوال کالاهای خود در غرفه خود در محل برگزاری نمایشگاه خواهند کرد.

حضور نمایندگان رسمی فروش، خدمات پس از فروش برندهای برتر و گارانتی‌های معتبر، ایجاد ارتباط و همکاری در نمایشگاه و برگزاری جشنواره فروش از مهمترین مزایای نمایشگاه است. هم‌چنین، برندهای برتر و گارانتی های رسمی در نمایشگاه گارانتی و جشنواره فروش می‌توانند با هم به رقابت بپردازند. علاوه بر این، امکان ارتباط مستقیم شرکت‌ها با مصرف‌کننده‌های نهائی وجود دارد و شرکت، کالا و خدمات به مشتریان معرفی می‌شود.

شرکت ال‌جی و نمایندگی‌هایش در این نمایشگاه از امروز تا جمعه، 8 خرداد ماه، در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، شبستان 4، از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر منتظر حضور گرم شما هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید