۱۷ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی G4 در زیر آب

ال‌جی G4 بعد از دو ساعت فرو رفتن در آب نجات پیدا کرد.

ال‌جی G4 نسبت به گوشی‌های پرچمدار و هوشمند کنونی از چندین نظر شگفت‌انگیزتر است. در یکی از ویدئوهای جالب یوتیوب معلوم شد که G4 نه تنها ظاهر زیبایی دارد بلکه سرسخت نیز هست. در این ویدئو ال‌جی G4 بیش از دو ساعت زیر آب ماند و سالم ماند.

این یک رکورد شگفت‌انگیز است؛ مخصوصاً برای محصولی که رتبه‌بندی رسمی IP ندارد. بعد از غوطه‌ور شدن در آب ظاهراً قطعات داخلی به خوبی مهر و موم شده‌ بودند و آسیبی به آنها نرسید. تنها نگرانی در مورد آن کاهش عمر باتری بود.

البته، دستگاه‌های الکترونیک چندان با آب سر سازگاری ندارند و بعد از اینکه این طوری در آب فرو روند بهتر است باتری را جدا کرد و گوشی را درون ماده جاذبی نظیر برنج فرو کرد و چند روزی به حال خود گذاشت تا به خوبی رطوبت جذب شود.

همان طور که در این ویدئو می‌بینید بعد از 2 ساعت غرق شدن در آب هنوز هم G4 کار می‌کند و روشن می‌شود. همین یک شروع خوب به شمار می‌رود.

اگر یادتان باشد، گفته بودیم که ال‌جی G4 از نمایشگر خارق‌العاده 5.5 اینچ QHD، 3 گیگابایت RAM و پردازنده Snapdragon 808 برخوردار است. ال‌جی G4 یک گوشی معرکه است که سزاوار رفتار بهتری است نه اینکه آن را در آب فرو کنیم. بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم این کار را در منزل انجام ندهید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید