۲۷ خرداد ۱۳۹۴

بیشترین لذت و کمترین وزن با جدیدترین پروژکتور کوچک LED ال‌جی

با اینکه ال‌جی رکورد سبک‌ترین پروژکتورها را دارد اما همچنان به کنار زدن مرزهای سرگرمی و قابلیت حمل آسان ادامه می‌دهد

سئول، 17 ژوئن 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با افتخار جدیدترین سری از پروژکتورهای Minibeam را معرفی می‌کند. پروژکتور Minibeam Nano (مدل PV150G) کوچک‌ترین، سبک‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پروژکتور تا به امروز است. ال‌جی هفت سال است که به عنوان پیشگام جهانی در تولید پروژکتورهای LED شناخته می‌شود و جایگاهی رشک‌برانگیز در تعریف مسیر بازار پروژکتور دارد. پروژکتور بسیار کوچک Minibeam Nano قابلیت موبایلی و چندمنظورگی بالایی به مشتریان ارائه می‌دهد و تجربه سینمایی لذت‌بخشی را بدون سیم‌های عذاب‌آور و وزن بالا فراهم می‌کند.

پروژکتور PV150G فقط 270 گرم وزن دارد که معادل یک کتاب جلدکاغذی است. این وزن کم برای Minibeam Nano از امکانات آن نمی‌کاهد. این پروژکتور قابلیت انعکاس بی‌سیم را دارد که خیلی راحت و بی‌زحمت به یک گوشی هوشمند یا تبلت متصل شده و فوراً محتوا را روی صفحه بزرگ نمایش می‌دهد. پروژکتور Minibeam Nano می‌تواند فیلم‌ها، تصاویر و موسیقی و حتی اسناد اداری را به صورت مستقیم از درایو یواس‌بی پخش کند. با باتری 3800 میلی‌آمپر در این پروژکتور کوچک می‌توان تا 2 ساعت کار کرد. این پروژکتور به صورت بی‌سیم از طریق قابلیت انعکاس مانند Miracast و Wi-Fi Direct به یک گوشی هوشمند متصل می‌شود و دستگاهی کامل برای آنهایی است که می‌خواهند هر جا که هستند از فیلم، ورزش یا برنامه‌های تلویزیون روی صفحه‌نمایش بزرگ لذت ببرند.

لامپ LED و پیشرفته در Minibeam Nano رنگ‌های طبیعی و غنی را نمایش می‌دهد و 30 هزار ساعت عمر می‌کند. این میزان عمر معادل 10 سال استفاده به مدت 8 ساعت در روز است. قابلیت Auto Keystone به صورت خودکار تصویر تابانیده شده را تنظیم و کنترل می‌کند و زاویه را برای بهترین تجربه مشاهده بهینه می‌نماید. و از آنجا که ال‌جی Minibeam Nano می‌تواند تصویر را تا 100 اینچ بزرگ کند، دوستان و اعضای خانواده می‌توانند همراه هم از تجربه سینمای خانگی لذت ببرند.

لی این-کیو، مدیر ارشد اجرایی و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما، به عنوان سازنده برتر پروژکتور LED در جهان، به گسترش خط تولید سری Minibeam برای مشتریانی متعهد هستیم که هر روز بیشتر به این طرف و آن طرف می‌روند اما نمی‌خواهند راحتی یک نمایشگر بزرگ را در سرگرمی‌های خود از دست بدهند. پروژکتور Minibeam Nano پروژکتوری ایده‌آل برای آنهایی است که قابلیت حمل و نقل بیش از هر چیز دیگر برایشان اهمیت دارد. با برخورداری از وزنی معادل یک‌چهارم یک کیلوگرم، شما نمی‌توانید محصول دیگری مانند Minibeam Nano بیابید که به این راحتی حمل شود.»

پروژکتور Minibeam Nano با شروع ماه جدید در بازارهای اصلی شامل امریکای شمالی، اسیا، اروپا، آفریقا/خاورمیانه و امریکای لاتین عرضه می‌شود. مشتریان را تشویق می‌کنیم تا برای اطلاعات بیشتر در مورد دسترسی در کشور خود و قیمت آن به وب‌سایت‌های منطقه‌ای ال‌جی مراجعه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید