۱۸ خرداد ۱۳۹۴

حالت Manual در دوربین ال‌جی G4

دوربین ال‌جی G4 یکی از امکانات برجسته در این گوشی است. ال‌جی با افتخار این فناوری را در G4 به کاربرده و آن را نسبت به G3 ارتقا داده است. در نهایت، دوربین ال‌جی G4 را به بهترین دوربین در میان گوشی‌های موبایل تا کنون تبدیل کرده است.

اما چه چیزی باعث شده این دوربین خیلی خوب باشد؟ آیا حالت Manual می‌تواند یکی از دلایل آن باشد؟

در مورد امکانات دوربین G4 صحبت کرده‌ایم و گفته‌ایم که ال‌جی دوربین 16 مگاپیکسل در G4 را به گونه‌ای طراحی کرده است تا بتواند تصاویر زیبا، حتی در شریطی که نور ایده‌آل وجود ندارد، ثبت کند. ماژول دوربین از لنز عریض (واید) دیافراگم F1.8 برخوردار است که 80 درصد نور بیشتری را به حسگر می‌رساند. ال‌جی با OIS 2.0 عملکرد در شرایط کم‌نور را بهبود بیشتری بخشیده است.

قابلیت جدیدی که در G4 به کار رفته، حالت دستی یا Manual است که با امکان کنترل مستقیم فوکوس، سرعت شاتر، ایزو، کادربندی و تراز سفیدی در هر نما، به عکاسان باتجربه توانایی ثبت نماهای هنرمندانه‌تری می‌دهد.

دوربین پیشرفته در ال‌جی G4 با حسگر طیف رنگ یا Color Spectrum Sensor (به اختصار CSS) تکمیل می‌شود؛ این حسگر با خواندن دقیق ارزش‌های RGB در نور محیطی یک صحنه و نور مادون قرمزی که از سوژه‌ها منعکس می‌شود دقت رنگ را بالا می‌برد. با حسگر طیف رنگ دیگر قرمزها به رنگ نارنجی روشن یا سفیدها به رنگ زرد بی‌روح به نظر نمی‌رسند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید