۲۶ خرداد ۱۳۹۴

فناوری Ultra Luminance در تلویزیون Prime UHD ال‌جی

کاهش اعجاب‌انگیز نور پیکسل به این معنی است که رنگ‌ها روشن و دقیق‌تر از قبل هستند.

وقتی به جای 2 میلیون پیکسل، 8 میلیون پیکسل در صفحه‌نمایش خود دارید چه می‌کنید؟ می‌نشینید؟ یا شاید یک فنجان چای می‌خورید؟ اگر یکی از طراحان ال‌جی باشید این کار را نمی‌کنید. گردوخاک دست‌هایتان را به هم می‌زنید و دوباره به سر کار خود برمی‌گردید تا یک تلویزیون بهتر بسازید. بعد، نام آن را Prime UHD خواهید گذاشت و خودتان را در رویا غرق می‌کنید.

تلویزیون Prime UHD در حال حاضر در ابعاد 49، 55، 60 و 65 اینچ است و فناوری‌هایی دارد که از تجربه آنها تعجب خواهید کرد. فناوری‌هایی مانند Ultra Luminance کمک می‌کند تا سیاهی‌ها بسیار سیاه شوند و نام فیلم‌ها را به راحتی تغییر دهند.

مثلاً فیلم “شوالیه سیاه” باید به فیلم “شوالیه کاملاً سیاه” تغییر نام پیدا کند و فیلم لبه تاریکی “در میان تاریکی”  و فیلم “دانی سیاهه” فیلم “دانی خیلی سیاهه” می‌شود. و همین طور نام فیلم‌های قوی سیاه و مردان سیاهپوش نیز به همین راحتی عوض می‌شود.

فناوری جدید نمایشگر

صفحه‌نمایش‌های Prime UHD از یک سری LED برای نوردهی پشت نمایشگر استفاده می‌کنند. آنها این پیکسل‌ها را می‌تابانند تا تصویر را به اتاق شما برسانند.

فناوری Ultra Luminance نامی است که ال‌جی به فناوری کاهش نوردهی موضعی پیکسل خود داده است؛ این فناوری نور در مناطق تاریک تصویر را کم می‌کند و جاهایی که نور دارند را بیشتر نور می‌دهد. این یعنی کنتراست بهتر، رنگ‌های بهتر و ذخیره انرژی. همه این قابلیت‌ها چیزهایی هستند که مورد استقبال قرار می‌گیرند.

بازگشت به سیاهی با ال‌جی

این فناوری به طور مداوم روشن‌ترین و تیره‌ترین مناطق تصویر را تحلیل می‌کند و خود را مطابق با آن تطبیق می‌دهد تا در نهایت کیفیت تصویر بهینه را داشته باشید. از آنجا که دیگر از فلورسنت‌های همیشه‌روشن و قدیمی نوردهی پشت استفاده نمی‌شود، شما در انرژی ذخیره خواهید کرد.

استقبال از محتوای باورنکردنی Ultra HD 4K روزبه‌روز بیشتر می‌شود و فناوری Ultra Luminance ال‌جی به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از آن ببرید. به عبارت دیگر، وقتی شما در حال تماشای یکی از فیلم‌های وحشتناک هستید، واقعاً خواهید دید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

از ال‌جی متشکریم زیرا تا به حال فیلم‌ها این قدر مشکی نبوده‌اند.

۱ نظر

امیر ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خواهشا اگه میشه . اطلاع دارید
سریعا راهنمایی بفرمایید
بنده بین تلویزیون UB830 و UB950 الجی موندم
همه چی UB950 بهتره
اما در مشخصات رسمی خود سایت الجی برای UB830 زده
TRUE ULTRAHD ENGINE
TRIPLE XD ENGINE
اما برای UB950
فقط زده TRIPLE XD ENGINE
چرا؟؟
حالا کدوم بهتره؟؟

نظر دهید