۰۲ خرداد ۱۳۹۴

نور ارگانیک در 4K OLED ال‌جی

می‌دانید کارشناسان و محققان چه می‌گویند؟ “در یک تلویزیون تنها اندازه نیست که اهمیت دارد بلکه مهم این است که شما چطور از آن استفاده می‌کنید. ممکن است در مورد تلویزیون‌ها حرف‌های خوبی بزنند زیرا اگر پیکسل‌ها زیاد توی چشم نزند، تعداد پیکسل‌ها اهمیت ندارد.”

همین جاست که شما OLED را می‌خواهید؛ یعنی فناوری دیود ساطع‌کننده نور ارگانیک. در اصل، این فناوری بدین معنی است که هر پیکسل خودش نور می‌دهد و به پنل‌های بزرگ نوردهی پشت نیازی ندارد؛ پنل‌های به‌کار رفته در صفحه‌های LCD که در بازار امروز فرمانروایی می‌کند.

چرا خوب است؟ زیرا پنل‌های نوردهی پشت دلیل بسیاری از مشکلاتی هستند که در کیفیت تصویر تأثیر می‌گذارند؛ مثل نوردهی ناهمسان، رنگ‌های غیردقیق، کنتراست ناقص و زاویه دید محدود. فناوری OLED همه این مشکلات را برطرف می‌کند و در اصل به این معنی است که تلویزیون‌ها درست می‌شوند.

 بدون نوردهی پشت، هیچ آلودگی نوری وجود ندارد. نشت رنگ ناخواسته را نخواهید داشت و تصویر شما در هم‌و‌برهم نخواهد بود. فناوری OLED می‌تواند سیاهی کامل و مناسبی را خلق کند.

این تنها شبیه‌سازی تاریکی نیست. ما در مورد غیبت حقیقی نور حرف می‌زنیم؛ پس تاریکی یعنی سیاهی. نوارهای بالا و پایین در فیلم‌ها دیگر خاکستری آزاردهنده نیستند.

رنگ‌های بهتری هم خواهید داشت زیرا مات نمی‌شوند. این فناوری به هر پیکسل کمک می‌کند تا عناصر قرمز، سبز، آبی و سفید داشته باشد و بتواند هر ترکیب رنگی را در طیف تولید کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید