۲۰ خرداد ۱۳۹۴

نگاهی نزدیک به ال‌جی سیگنچر

 یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ال‌جی سیگنچر (Signature) از جمله محصولات جدید و پیشرفته ال‌جی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این محصول از سری Door-in-Door  ال‌جی است که کمپرسور خطی دارد و مصرف انرژی آن A+ است.

با درب دولایه Door-in-Door می‌توان از داخل یخچال بدون نیاز به بازکردن کامل درب آن آسان‌تر استفاده کرد و از اتلاف هوای سرد (انرژی) جلوگیری کرد.

کمپرسور خطی اینورتر قلب یخچال ال‌جی است که بی‌صدا و باقدرت کار کرده اما انرژی کمتری مصرف می‌کند. درکمپرسورهای معمولی میل لنگ و اجزا گرداننده باعث اتلاف انرژی و تولید سر و صدا می‌شود. درحالی که در کمپرسور اینورتر خطی اجزا مستقیماً به موتور متصل می‌شوند و صدا و تلفات انرژی کمتری ایجاد می‌گردد.

قابلیت HYGIENE FRESH با فیلتر بهداشتی Hygiene filter که از چهار بخش عمده شامل یک کیت فیلتر 4 لایه برخوردار است غبار، قارچ، باکتری و بوی بد را از بین می‌برد. فن منحصر به فرد، کانال مکش هوای داخل یخچال به منظور تصفیه هوا و یک فیلتر با پوشش CT1789 از امکانات دیگر این فیلتر است. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh باکتری‌های داخل یخچال را از بین می‌برد و هوایی پاک و تازه برای نگهداری مواد غذایی مهیا می‌کند.

۱ نظر

فاطمه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام قیمتش چنده؟

نظر دهید