۲۵ خرداد ۱۳۹۴

پرشیا پلاس ال‌جی؛ چیزی بیش از یک مایکروویو

مایکروویو پرشیا پلاس ال‌جی (Persia Plus) به دلیل استفاده از فناوری خلاقانه، هیتر نوری ذغالی، فر واقعی با گریل زیر و فضای طبخ بزرگ‌تر بهترین وسیله برای پخت‌وپز در تاریخ ال‌جی به شما می‌رود. این سولاردام ال‌جی (مدل SD-3859) چیزی بیش از یک مایکروویو است.

هیتر نوری ذغالی

این هیتر نوری ذغالی خلاقانه باعث می‌شود تا دما سریع‌تر جذب غذاها شود، به آن‌ها نفوذ کند و داخل آن‌ها آبدار شود؛ درست همانند گریل کردن بر روی ذغال. همچنین به کمک فرآیند No Preheating (عدم نیاز به گرم شدن از پیش) تا 30 درصد در زمان و 20 درصد در انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

کارایی بالا در پخت و پز

گرمادهی سریعتر به غذا

صرفه‌جویی در زمان

صرفه‌جویی در انرژی

فر واقعی با گریل از زیر

سولاردام ال‌جی با قابلیت گریل از زیر، کیفیت فر واقعی را ارائه می‌کند. بر خلاف محصولات متداول پخت و پز، گرما تنها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر نیز انتقال می‌یابد که باعث می‎شود غذاها مزه غذاهای پخته‌شده با فرهای سنتی را دهد (آزمایش‌شده توسط LGA در آلمان). این وسیله بهترین انتخاب برای غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

سیستم اجاق واقعی

سولاردام ال‌جی دارای سیستم فر واقعی است که برای پخت و پزهای روزمره با مایکروویو عالی است. شما می‌توانید بدون گرمادهی اولیه و هدر دادن زمان و انرژی، غذاهایی به خوشمزگی غذاهای پخته شده در فرهای رایج بپزید. گریل داخلی از زیر به غذا گرما می‌دهد. بنابراین، باعث می‌شود غذاها بهتر پخته شده و طعم آن‌ها بهتر حفظ شود.

محفظه مدور

در محفظه مدور و منحصربه‌فرد شرکت ال‌جی ظروف بزرگ‌تر با بزرگ‌ترین قطر جای می‌گیرند. این قابلیت همچنین انرژی را (تا حدود 25 درصد) مستقیما روی غذا متمرکز و امواج را به صورت یکنواخت توزیع می‌کند. نبودن گوشه‌های تیز درون دستگاه تمیز کردن مایکروویو را راحت‌تر می‌کند.

فضای طبخ بزرگ‌تر

به لطف فضای داخلی مدور، ظروف بزرگ‌تر با قطر بیشتری جای می‌گیرند، انرژی مستقیماً روی غذا متمرکز و تمیز کردن دستگاه آسان‌تر شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید