۲۳ خرداد ۱۳۹۴

پیوند ال‌جی با دیسنی

گوشی هوشمند و جدید Disney Mobile ؛ محصول جدید ال‌جی با قاب میکی‌ماوس سواروفسکی

در میان محصولاتی که ال‌جی می‌سازد، سری G گوشی‌های هوشمند اندروید از جمله محصولاتی هستند که توجه همگان را در سطح جهانی برمی‌انگیزند. با این حال، همان طور که می‌دانید، بازار ژاپن قوانین خاص خودش را دارد و سازندگان گوشی هوشمند را مجبور می‌کند تا به سناریوی بومی تن بدهند. در چینی شرایطی بود که ال‌جی جدیدترین گوشی هوشمند اندروید خود را معرفی کرد. این گوشی هوشمند قاب میکی‌ماوس دارد و مزین به کریستال‌های سواروفسکی است.

گوشی هوشمند و جدید ال‌جی هشتمین گوشی از سری دیسنی‌موبایل است که ظاهراً در سرزمین آفتاب تابان عرضه شده و با استقبال روبه‌رو گردیده است. این گوشی با اسم رمز DM-01G شناخته می‌شود. حروف DM مخفف عبارت Disney Mobile است.

 

جالب‌ترین جنبه از این گوشی هوشمند قاب میکی‌ماوس آن است. برش‌هایی روی قاب وجود دارد که سر میکی را شکل می‌دهد و در میان این برش‌ها اطلاعاتی از گوشی هوشمند بدون باز کردن قاب نمایش داده می‌شود. ال‌جی برای اینکه طرفداران دیسنی را بیشتر اغوا کند قاب را با کریستال‌های سواروفسکی تزیین کرده است؛ به طوری که گویی از قصر سیندرلا به هوا برخاسته‌اند. تصویر قصر سیندرلا در پایین قاب چاپ شده است. این قاب رنگ‌های متنوعی شامل صورتی، آبی و سفید دارد.

از نظر مشخصات فنی هم باید بگوییم که این گوشی هوشمند از تراشه Snapdragon 801 کوالکوم (مثل G3)، 2 گیگابایت RAM، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری قابل تعویض 2920 میلی‌آمپر برخوردار است. این نمایشگر 5.2 اینچ پنل IPS با وضوح 1920×1080 پیکسل Full HD دارد و وزنش معادل 149 گرم است.

 

گوشی هوشمند میکی‌ماوس ال‌جی با اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی اجرا می‌شود و از رابط کاربری انحصاری ال‌جی برخوردار است. در این گوشی تم‌هایی نیز وجود دارد که از شخصیت‌های دیسنی الهام گرفته است.

اپراتور NTT Docomo این گوشی ال‌جی را مانند دیگر سری دیسنی‌موبایل منحصراً برای بازار ژاپن عرضه کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید