۱۶ خرداد ۱۳۹۴

کالبدشکافی آسان ال‌جی Watch Urbane

وب‌سایت iFixit از جمله وب‌سایت‌هایی است که پیچ و آچار خود را به هر وسیله‌ای که می‌زند تمام اجزای داخلی آن را از هم می‌شکافد و باز می‌کند. این بار نوبت به ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane رسیده است که تیم iFixit وارد عمل شوند.

این وب‌سایت ظاهراً خیلی راحت کالبدشکافی محصولات الکترونیک را انجام می‌دهند. اما به شما توصیه می‌کنیم که کارهای آنها را در منزل انجام ندهید.

به گفته iFixit، برای کالبدشکافی ال‌جی Watch Urbane، باید از پشت این ساعت هوشمند شروع کرد. در انجام این کار باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. وقتی قاب پشت را باز کردید مادربورد (صفحه اصلی) را می‌بینید که با برداشتن آن باتری نمایان می‌شود. این یکی از راحت‌ترین کالبدشکافی‌ها برای تیم iFixit به شمار می‌رود. وقتی باتری را برمی‌داریم می‌بینیم که اجزای داخلی خیلی ساده هستند.

البته این کالبدشکافی در عین سادگی کمی حساس نیز هست زیرا ممکن است نمایشگر را بشکنید. شیشه جلو به قسمت اصلی روی ساعت چسبیده است و نمایشگر به شیشه در طرف دیگر متصل است. برای جایگزین کردن صفحه، باید کل نمایشگر را از پشت و شیشه را نیز از قسمت جلو جدا کنید. سپس، همه نوارچسب‌ها را سر جای خود قرار دهید؛ یک تعمیر معمولی که خیلی هم ساده نیست!

این خبر خوبی برای Watch Urbane ال‌جی است. کار مونتاژ نمایشگر و شیشه برای iFixit در عین سخت بودن کاری امکان‌پذیر بود. اما در کل بین قطعات و قدرت ساخت تعادل خیلی خوبی برقرار بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید