۳۱ خرداد ۱۳۹۴

6 قابلیت در G4 که آیفون 6 پلاس از آن بی‌بهره است!

وقتی پای رقابت اپل با اندرویدها در میان باشد، آیفون‌ها در مخمصه می‌افتند. اینجاست که ال‌جی G4 با امکاناتش خودنمایی می‌کند. در این مطلب ما 6 تا از امکاناتی را معرفی کردیم که ال‌جی G4 دارد و فبلت 5.5 اینچ اپل ندارد.

نمایشگر Quad HD

ال‌جی در نمایشگر 5.5 اینچ از کیفیت Quad HD با 2560×1440 پیکسل (538 پیکسل در اینچ) استفاده کرده است. از نظر گاموت رنگ، روشنی، نسبت کنتراست، عملکرد لمسی، مصرف انرژی و باریک بودن بهبودهای زیادی انجام شده. از نظر تئوری، 120 درصد گاموت رنگ، 50 درصد نسبت کنتراست بالاتر و 30 درصد روشنایی بیشتر در G4 ارائه شده است.

تثبیت اپتیکال تصویر سه‌محور

ماژول OIS برای اولین بار سه محور دارد و دامنه تثبیت تصویر از یک به دو درجه در محور X و Y گسترش پیدا کرده است که نتیجه آن ایجاد ویدئوهای حیرت‌انگیز است.

تحلیلگر طیف رنگ

ال‌جی در زیر فلاش LED خود از حسگری به نام حسگر طیف رنگ برخوردار است. ال‌جی ادعا می‌کند این اولین در نوع خود است که در گوشی هوشمند به کار رفته است. حسگر CSS با خواندن ارزش‌های نور محیطی RGB در یک صحنه به شیوه‌ای دقیق‌تر و همین طور نورهای مادون قرمزی که از سوژه‌ها بازتابانده می‌شود می‌تواند دقت رنگ را بالاتر ببرد. حسگر CSS از این اطلاعات برای تطبیق تراز سفیدی دوربین و رنگ فلاش در ایجاد تصاویری استفاده می‌کند که بیشتر به چیزی نزدیک باشد که ما با چشم غیر مسلح می‌بینیم.

قاب پشت قابل تعویض و حافظه قابل ارتقا

شما می‌توانید قاب را بردارید و باتری G4 را عوض کنید یا حافظه را با کمک کارت میکرو اس‌دی ارتقا دهید. علاوه بر این، می‌توانید از قاب چرمی یا قاب پلاستیکی به میل خود استفاده کنید.

دیافراگم F1.8 دوربین و تنظیم دستی سرعت شاتر

ال‌جی G4 دوربین 16 مگاپیکسلی دارد که ساخت خود ال‌جی است. این دوربین دیافراگم عریض (واید) F1.8 دارد. به گفته ال‌جی، این ماژول دوربین می‌تواند 80 درصد نور بیشتری نسبت به G3 دریافت کند. به عبارت دیگر، G4 تصاویر باکیفیتی در شرایط کم نور ثبت می‌کند. در برنامه کاربردی دوربین حالت Manual وجود دارد که شما می‌توانید هر چیزی را با آن تطبیق دهید؛ حتی سرعت شاتر را.

انحنای گوشی و مقاومت در برابر ضربه

اگر تعجب کرده‌اید که چرا ال‌جی ضخامت را از 6.3 میلی‌متر به 9.8 میلی‌متر در برخی نقاط رسانده، باید بگوییم که به دلیل وجود طراحی Slim Arc است. به این معنی که گوشی به شعاع 3 هزار میلی‌متر انحنا پیدا می‌کند. بنابراین، وقتی آن را از طرف صفحه‌نمایش به زمین می‌اندازید، بیشترین ضربه روی قسمت بالا و پایین ایجاد می‌شود. در نتیجه، این گوشی 20 درصد بیشتر نسبت به دیگر گوشی‌های ال‌جی در برابر خط و خش دوام می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید