۲۲ تیر ۱۳۹۴

از این فروشگاه به آن فروشگاه

 جشنواره فروشگاهی ال‌جی فرصتی جذاب و بی‌نظیر برای تجربه و خرید محصولات پیشرفته ال‌جی است.

این جشنواره در دو مرحله برگزار شد و هم اکنون به پایان رسیده است.

مرحله اول جشنواره فروشگاهی در 7 فروشگاه ال‌جی-گلدیران به صورت همزمان از 4 تا 12 خرداد برگزار شد. فروشگاه‌های تهران (صادقیه، نفیس)، اصفهان (پروما)، رشت (اندیشه)، تبریز (خانه ال‌جی)، مشهد (زندگی بهتر) و اهواز (حسین‌زاده) این شانس را داشتند تا از خیل عظیم مشتریان و طرفداران ال‌جی با چای و شربت و شیرینی پذیرایی کنند.

مشتریانی که به این فروشگاه‌ها مراجعه کردند دست خالی بیرون نرفتند. هم هدیه دریافت کردند (کارت حافظه 32 گیگابایت و هارد اکسترنال 500 گیگابایت) و هم در قرعه‌کشی خرید شرکت کردند. نفر اول در این قرعه‌کشی همه مبلغ خرید به وی استرداد می‌شد.

مرحله دوم از این جشنواره در سه فروشگاه تهران (تهرانپارس، آریاشهر) و شیراز (مشایخ) از 30 خرداد تا 12 تیر برگزار شد. در این مرحله نیز مشتریان بسیاری به فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران مراجعه کردند تا از تجربه محصولات شیک، جدید، متفاوت و پیشرفته ال‌جی برخوردار شوند و هم در قرعه‌کشی شرکت کنند. نفر اول این قرعه‌کشی نیز این شانس را داشت که همه مبلغ خرید به او استرداد شود. چهار مشتری بعدی نیز هدایایی نظیر تلفن همراه و جاروبرقی دریافت کردند.

مشتریان عزیزی که در ماه مبارک رمضان بعد از افطار مراجعه کردند در زمان قرعه‌کشی به خوبی پذیرایی شدند.

شایان ذکر است که جشنواره فروشگاه به فروشگاه هم اکنون به پایان رسیده است. ما حتماً شما را در جریان جشنواره‌های بعدی خواهیم گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید