۱۱ تیر ۱۳۹۴

ال‌جی 10 میلیونمین هدست بلوتوثش را فروخت

ال‌جی با سری TONE در بازار هدست بلوتوث بی‌سیم امریکا به برتری رسید

سئول، 2 جولای 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که ده میلیونمین هدست بلوتوث سری TONE ال‌جی را از زمان عرضه این سری در اکتبر سال 2010 در سطح جهانی فروخته است. با این دستاورد، ال‌جی اکنون برند اول در زمینه هدست بلوتوث در ایالات متحده از نظر تعداد دستگاه‌هایی است که فروخته شده. ال‌جی این سری از هدست‌هایش را با همکاری کارشناسان پیشگام جهانی در زمینه صدا مانند هارمان/کاردون و JBL ساخته تا بیشترین میزان کیفیت صدا را ایجاد کند.

طبق گفته یک شرکت تحقیقات مستقل بازار به نام  NPD Group، ال‌جی به طور مداوم از ماه مه سال 2012 در بازار شدیداً رقابتی امریکا صدرنشین بوده است و از سال 2013  توانسته 40 درصد از سهم بازار را از آن خود کند. محبوبیت TONE فقط به ایالات متحده امریکا محدود نمی‌شود. طراحی پشت گردنی TONE منجر به ظهور مدل‌های تقلبی و تقلیدی زیادی حتی با لوگوی ال‌جی شده است.

سئو یانگ-جای، نایب رئیس دستگاه‌های مبتکرانه شخصی در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بسیار الهام‌بخش است که ببینیم مشتریان از هدست‌های ال‌جی TONE در سراسر دنیا، از  نیویورک تا شانگهای و دوبی، استفاده می‌کنند. در ابتدا، ما از شوق بازخوردی که از جانب مردم دریافت کردیم بسیار هیجان‌زده شدیم. آنها می‌گفتند که TONE راحت‌ترین هدست بی‌سیمی است که تاکنون استفاده کرده‌اند. هدف ما تولید محصولی بود که خوب کار می‌کند و طی این سال‌ها TONE را بهبود داده‌ایم و از استقبال مثبتی که به آن روبه‌رو شده‌ایم کاملاً خشنود هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید