۰۲ تیر ۱۳۹۴

ال‌جی G4 را ضدضربه کنید!

شرکت OtterBox (آتِرباکس) قاب‌های محافظ جدید خود را برای ال‌جی G4 معرفی کرد.

درست یک روز پس از معرفی رسمی ال‌جی G4 توسط ال‌جی الکترونیکس، شرکت OtterBox قاب‌های محافظ خود را در سری‌های Defender و Commuter و Symmetry برای ال‌جی G4 معرفی کرد. این قاب‌ها از G4 در برابر افتادن و ضربات ناگهانی محافظت می‌کند و ظاهر آن را تا مدت زمان زیادی درست مثل روز اولی که از جعبه بیرون آوردید عالی نگه می‌دارد.

پیت لینگرن، رئیس و مدیرعامل شرکت آترباکس، گفت: «ال‌جی G4 جدید با صفحه‌نمایش روشن‌تر و حالت Manual دوربین یکی از عالی‌ترین‌هاست. آترباکس قاب‌های محافظی را ساخته است که ال‌جی G4 در خانه، محل کار، بازی و در حال حرکت زیبا، مقاوم و برازنده باشد.»

سری Defender با سه لایه دفاعی و محافظ قدرتمند ال‌جی G4 را در برابر ضربات و افتادن محفوظ می‌دارد. غشای محافظ نمایشگر بزرگ 5.5 اینچ Quad HD را در برابر خط‌وخش و خراش حفظ می‌کند. قاب نیرومند و مستحکم ال‌جی G4 از یک لایه پلی‌کربنات و روکش جاذب برای دفاع از گوشی در برابر گردو‌خاک و قطرات برخوردار است. با برش‌های دقیقی که روی این قاب ایجاد شده است، همه امکانات شامل دوربین f/1.8 در شرایط کم نور به طور کامل در دسترس است. با گیره کمربندی که حالت چرمی دارد شما می‌توانید گوشی را به کمربند متصل کنید و هم از آن به عنوان پایه نمایشگر استفاده کنید.

طراحی دولایه در سری Commuter به گونه‌ای است که گوشی به راحتی از جیب خارج می‌شود و به راحتی درون جیب سُر می‌خورد. این قاب باریک ال‌جی G4 را در برابر ضربات محافظت می‌کند و با روکش جاذب و لایه مستحکم پلی‌کربنات از ورود گردوخاک و کثیفی ممانعت می‌نماید. این قاب دولایه محافظ با انتخاب ترکیبی و رنگ‌های مختلف، که در وب‌سایت otterbox.com موجود است، سفارشی می‌شود.

سری Symmetry در میان این قاب‌ها برجسته‌تر است زیرا رنگ‌ها و طراحی‌های شیک دارد و در ساخت آن از دو نوع ماده استفاده شده است. این قاب باریک از G4 در برابر افتادن محافظت می‌کند و لبه‌های برآمده و تراش‌خورده آن از صفحه لمسی در برابر قطرات محافظت می‌کند.

۳ نظر

روزبه ۳ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

من ۳ تا گوشی ال جی داشتم و همیشه تو پیدا کردن لوازم جانبی مشکل داشتم اخرین بار برای کاور هوشمند جی ۲ ۵ طبقه علاالدین رو گشتم تا پیدا کردم

mohsen ۱۶ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

از کجا میشه این قاب رو گیر آورد

حامد ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا ادرس فروشند را ایمیل کنید

نظر دهید