۱۸ تیر ۱۳۹۴

ال‌جی G4 Beat یک گوشی رده‌متوسط با طراحی مرغوب و عملکرد عالی

نمایشگر پیشرفته، دوربین پیشرفته و طراحی چشمگیر برای خلق یک تلفن همراه استثنایی با قیمت استثنایی کنار هم گردآمده‌اند.

سئول، 9 جولای 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین نوع از گوشی هوشمند و پرچمدار ال‌جی G4، که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است، به طور رسمی پرده‌برداری کرد. ال‌جی G4 Beat بهترین امکانات و عملکردهای ال‌جی G4 را دارد و بدون قربانی کردن عملکرد یا قابلیت استفاده همان ارزش‌ها را ارائه می‌دهد. ال‌جی G4 Beat از همین ماه در بازارهای اصلی اروپا و امریکای لاتین شامل فرانسه، آلمان و برزیل عرضه می‌شود و پس از آن در دیگر بازارهای جهان شامل کانادا، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه و دیگر بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت.

ال‌جی G4 Beat نمایشگر 5.2 اینچ Full HD IPS دارد که واضح‌تر، شفاف‌تر و پاسخگوتر از هر گوشی دیگری است که ال‌جی در این رسته ارائه کرده. پردازنده قدرتمند 1.5 گیگاهرتز هشت‌هسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ 615 با شبکه 4G LTE تعادل بهینه‌ای از قدرت، عملکرد و عمر باتری میسر می‌کند.

دوربین ال‌جی G4 Beat نیز مانند سخت‌افزارش شگفت‌انگیز است. در پشت، دوربین 8 مگاپیکسل وجود دارد که مجهز به حسگر انحصاری طیف رنگ و فوکوس لیزری خودکار ال‌جی است. حالت دستی یا Manual Mode، یکی از قابلیت‌هایی که در G4 بسیار تحسین شده، امکان کنترل خلاقانه روی جزییات هر نما را می‌دهد. ال‌جی دوربین جلو را به حسگر 5 مگاپیکسل با قابلیت Gesture Interval Shot مجهز کرده تا کاربران بتوانند 4 تصویر سلفی پی‌در‌پی را با یک حالت دست ثبت کنند و احتمال ثبت یک نمای بی‌عیب‌ونقص و عالی بیشتر شود.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بیشتر مواقع، گوشی‌های رده‌متوسط قابلیت استفاده نهایی را قربانی یک قابلیت برتر می‌کنند. هدف ما در ال‌جی G4 Beat تولید تلفن همراهی بود که نه تنها از نظر نمایشگر، دوربین، عملکرد و طراحی تعادل خوبی داشته باشد بلکه ارزش و رضایتمندی آن نیز بالا باشد.»

امکانات و قابلیت‌های برجسته در ال‌جی G4 Beat عبارت‌اند از:

  • عملکرد چندرسانه‌ای قدرتمند که با سرعت و توان پردازنده هشت‌هسته‌ای کوالکوم Snapdragon™ 615 ممکن می‌شود. این پردازنده می‌تواند از پس پخش ویدئوهای Full HD 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه بر بیاید و با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم بگیرد.
  • حسگر طیف رنگ برای اندازه‌گیری RGB دقیق و ارزش‌های مادون قرمز در نور محیط و سوژه‌ها استفاده می‌شود و نتیجه آن رنگ‌هایی است که به رنگ واقعی نزدیک‌ترند.
  • حالت دستی یا Manual به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل کامل تمام جزییات یک نما را داشته باشند؛ مانند سرعت شاتر، ISO، نوردهی و تراز سفیدی.
  • قابلیت Gesture Interval Shot یا ثبت نماهای پی‌درپی با حالت، بهبودیافتۀ قابلیت Gesture Shot اصلی است که شانس ثبت نماهای بهتر در موقعیت‌های چالشی را افزایش می‌دهد.

قیمت و جزییات دسترسی به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

  • تراشه: پردازنده کوالکوم Snapdragon™ 615
  • نمایشگر: 5.2 اینچ Full HD IPS LCD با 1080×1920 پیکسل، 423 پیکسل در اینچ
  • حافظه: 8 گیگابایت eMMC ROM و 1.5 گیگابایت حافظه RAM
  • دوربین: دوربین پشت 8 مگاپیکسل LDAF  و دوربین جلو 5 مگاپیگسل
  • باتری: 2300 میلی‌آمپر قابل تعویض
  • سیستم‌عامل: اندروید آب‌نبات چوبی 5.1.1
  • ابعاد: 142.7x 72.6 x 9.85 میلی‌متر
  • وزن: 139 گرم
  • شبکه: 4G LTE / HSPA+ 42.2Mbps (3G)
  • اتصالات: وای-فای، بلوتوث 4.1، NFC، A-GPS، Glonass و یواس‌بی 2
  • امکانات دیگر: لمس درون‌سلولی، حسگر طیف رنگ، ثبت نمای پی‌در‌پی با حالت، پخش ویدئوی Full HD 1080p

نکته:

ال‌جی G4 Beat در اروپا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع با نام ال‌جی G4s خوانده می‌شود.

دوربین این گوشی در برخی از کشورهای امریکای لاتین 13 مگاپیکسل است.

امکانات ممکن است بر حسب بازار متفاوت باشد.

۳ نظر

متین ۱۸ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام ادمین عزیز الان ده روزه اپدیت اندروید لالی پاپ رو پایه.lg g2 mini دریافت کردم به سوال داشتم چند درصد احتمال داره ا ین اپدید واسه الجی جی پد۸.۳ من هم بیاد دیونتم الجی اپدیت محشر بود محششششر دیزاین زیرو رو شده hail LG (یعنی دورد بر الجی)

بهزاد ۲۴ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
این مدل کی تو ایران به فروش میاد؟

حمید ۱۳ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

توی سایت دیجی کالا مدل G4 Beat با دوربین ۱۳ هست.
این گوشی کی وارد بازار میشه؟
و حدود قیمتش چنده تقریبا!

نظر دهید