۰۸ تیر ۱۳۹۴

ال‌جی Watch Urbane؛ اولین دستگاه مجهز به جدیدترین سیستم‌عامل اندروید

ال‌جی Watch Urbane شیک و جدید، هوشمندترین ساعت هوشمند دنیا، ظاهر زیبا و مدرنی دارد.

اگر به دنبال سبک جدید هستید، ال‌جی Watch Urbane بدنه‌ای تمام‌فلزی با بند چرمی کوک‌زده و لبه‌های باریک دارد.

اگر به دنبال فناوری هستید، ال‌جی Watch Urbane اولین دستگاه مجهز به Android Wear است که جدیدترین سیستم‌عامل را دارد.

اگر به دنبال سرگرمی هستید، شما می‌توانید شکلک‌های احساسی را به طور مستقیم روی ال‌جی Watch Urbane طراحی کنید تا ساعت هوشمندتان طراحی شما را با شبیه‌ترین شکلک‌های یونیکدُ مطابقت دهد.

ال‌جی Watch Urbane هوشمندترین ساعت هوشمند است. این محصول اولین دستگاهی است که به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل Android Wear مجهز شده و به طور یکپارچه با گوشی‌های هوشمندی که با اندروید 4.3 به بالا اجرا می‌شوند سازگاری دارد.

برخی از این امکانات برای اولین بار در دستگاه‌های Android Wear عرضه شده است؛ مثل اتصال وای-فای، برنامه‌های کاربردی همیشه روشن که اجازه نمی‌دهند نمایشگر در لحظه نامناسب خاموش شود و نیز تجربه کاربری بهبودیافته که اجرای برنامه‌های کاربردی دلخواه و دسترسی به دوستان را ساده‌تر از همیشه می‌کند.

در اصل، ال‌جی راهی پیدا کرده تا همه چیز را دم دست شما قرار دهد.

کمی لوکس بودن لازم است

ال‌جی Watch Urbane از همان نمایشگر 1.3 اینچ P-OLED که قبلاً در G Watch R وجود داشت بهره‌مند است منتها با لبه باریک‌تری که برجستگی کمتری دارد. این محصول کمی کوچکتر و باریک‌تر از مدل قبلی است؛ البته بدون اینکه اندازه نمایشگر یا باتری شگفت‌انگیز 410 میلی‌آمپر کاهش پیدا کند.

بدنه استیل ضدزنگ با رنگ رُز طلایی و نقره‌ای لوکسی برق انداخته شده است. بند Watch Urbane را می‌توان با هر بند چرمی، سیلیکون یا فلزی 22 میلی‌متری جایگزین کرد و آن را به سلیقه خود سفارشی نمود.

فناوری زیر انگشتان شما

این دستگاه نه تنها زیباست بلکه بسیار کاربردی نیز هست.

ال‌جی Watch Urbane دو قابلیت چشمگیر دارد که در دیگر دستگاه‌های Android Wear وجود ندارد.

قابلیت LG Call به شما امکان می‌دهد تا به تماس‌های اخیر و فهرست مخاطبان دلخواه در گوشی‌های هوشمند متصل دسترسی داشته باشید و مستقیماً از روی ساعت تماس حاصل کنید. وقتی به یک دستگاه بلوتوث متصل می‌شوید، شما می‌توانید گوشی خود را در جیبتان بگذارید و همین طور تماس حاصل کنید.

قابلیت LG Pulse ضربان قلب را در هر ثانیه می‌سنجد؛ چه در حال پیاده‌روی باشید یا در حال دویدن. این قابلیت متوسط ضربان قلب را گزارش می‌دهد و یک گراف از ضربان قلب را در برنامه LG Health نمایش می‌دهد.

دیگر جذابیت‌های هیجان‌انگیز شامل توانایی تغییر اندازه فونت و مشاهده اعلان‌ها هنگام نگاه کردن به قابلیت دیگر در نمایشگر است. علاوه بر این، صفحه‌نمایش Watch Urbane می‌تواند به صورت خودکار هنگام جدا شدن از مچ شما قفل می‌شود.

۱ نظر

مسعود ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

آیا ال جی برنامه ای برای وارد کردن این ساعت در ایران دارد یا خیر.
چقدر باید منتظر این ساعت بمونیم

نظر دهید