۱۳ تیر ۱۳۹۴

تابستانی مطبوع با دستگاه تهویه مطبوع Next Plus Inverter ال‌جی

دستگاه تهویه مطبوع Versatile Next Plus Inverter V ال‌جی با 70 درصد صرفه‌جویی در انرژی، خنک‌کنندگی قدرتمندی در دماهای بالا، نظیر 60 درجه، مهیا می‌کند.

به میانه تابستان نزدیک می‌شویم و هر روز هوا گرم‌تر می‌شود. در این روزها، بازار دستگاه‌های تهویه مطبوع نیز داغ می‌شود. اما آنچه که بیش از همه ذهن طرفداران محیط زیست، صاحبان کسب و کار و مردم عادی را به خود مشغول می‌کند مصرف بالای انرژی این دستگاه‌های دوست‌داشتنی است.

شرکت ال‌جی پرچمدار فناوری‌های مدرن دستگاه‌های تهویه مطبوع برای حل این مشکل راه‌حلی ارائه کرده است. این شرکت در سوم اردیبهشت امسال از مدل Next Plus Inverter V (نکست پلاس اینورتر وی) در ایران رونمایی کرد که بدون کاهش قدرت خنک‌کنندگی باعث صرفه‌جویی بیشتر در انرژی می‌شود.

فناوری نوآورانه اختصاصی اینورتر وی به تنهایی اجازه می‌دهد تا Next Plus Inverter V نسبت به رقبایش تا 60 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشد. استفاده از فناوری حسگر هوشمند (Intelligent Sensor) برای نظارت بر حرکت و فعالیت کاربران، قابلیت اسکن هوشمند (Smart Scan) تهویه مطبوع مصرف انرژی را تا 13 درصد دیگر کاهش می‌دهد. زمانی که اسکن هوشمند تشخیص دهد که اتاق خالی است، به صورت خودکار خروجی خنک‌کننده را کاهش و اجازه می‌دهد دمای داخلی در هر 20 دقیقه یک درجه سلسیوس افزایش پیدا کند.

به منظور خنک‌کنندگی در سخت‌ترین شرایط، این سیستم تهویه مطبوع محیط داخلی خنک و مطبوعی را حتی زمانی که دمای خارجی به 45 درجه سلسیوس می‌رسد ایجاد می‌کند. این محدوده خنک‌کنندگی شگفت‌انگیز به دلیل وجود قابلیت کمپرسور مناطق گرمسیر (Tropical Compressor) اتفاق می‌افتد که گرما را پخش کرده و از بروز اضافه بار جلوگیری می‌کند. دستگاه Next Plus Inverter V از سیستم حفاظت Gold FinTM برخوردار است. این پوشش ایمنی سطح مبدل حرارتی از سیستم تهویه مطبوع در مقابل خوردگی و آسیب بر اثر قرارگیری در معرض عناصر مختلف مراقبت می‌کند.

ال‌جی Next Plus Inverter V از تاریخ سوم اردیبهشت ماه امسال توسط شرکت تهویه گلدیران در بازار ایران ارائه شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید