۰۳ تیر ۱۳۹۴

تغییر ساده بین برنامه‌ها و سرویس‌ها در webOS 2.0 ال‌جی

به راحتی بین برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها تغییر وضعیت دهید تا از تجربه مشاهده‌ای یکپارچه لذت ببرید.

برخلاف بیشتر سیستم‌های تلویزیون هوشمند که نیاز به چندین صفحه برای نشان دادن محتوا دارند، در webOS ال‌جی همه محتوا به صورت یکسان نمایش داده می‌شود. رابط کاربری ساده به شما امکان تغییر بین هر برنامه‌ کاربردی، برنامه‌های تلویزیون، سرویس‌های ویدئوهای درخواستی یا لوازم جانبی متصل را بدون پیمایش به صفحه اختصاصی به نام خانه یا Home را می‌دهد. علاوه بر این، با امکانات به‌روزشده در webOS 2.0، شما می‌توانید سادگی پیشرفته‌ای را تجربه کنید و به آسانی از محتوایی به محتوای دیگر تغییر وضعیت دهید.

علاوه بر این، در سال 2015، پلت‌فرم webOS 2.0 با قابلیت My Channel به‌روز شده است تا بتوانید کانال‌های مورد علاقه را ذخیره کنید یا باکس‌هایی برای کانال‌های خود در لانچر ایجاد نمایید که بتوانید به سرعت و به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید. قابلیت My Apps در سمت راست لانچر به شما برنامه‌های نصب‌شده را نمایش می‌دهد و می‌تواند بنابر اولویت‌های شما با یک کشیدن و انداختن ساده مثل کامپیوتر سفارشی شود. قابلیت Recent در سمت چپ لانچر محتوایی که به تازگی مشاهده شده است را نمایش می‌دهد تا شما بتوانید چیزی که در حال تماشای آن بودید را ادامه دهید یا به آن دسترسی داشته باشید.

چیزی که می‌خواهید تماشا کنید را به راحتی بیابید و از آن لذت ببرید

دیگر جست‌وجو برای محتوای جدید و هیجان‌انگیز به پایان رسیده است. با آرایش و طراحی رنگارنگ ال‌جی، نظیر نوار شکلات‌شکل چشمگیر، شما می‌توانید به سرعت محتوای بیشتری را در webOS 2.0 کشف کنید.

قابلیت Today ال‌جی محتوا را از تلویزیون زنده یا ویدئوهای درخواستی ارائه می‌دهد تا شما به راحتی بهترین محتوایی که امروز در دسترس است را ببینید. فروشگاه محتوای ال‌جی با نام LG Content Store یک فروشگاه چندمنظوره برای برنامه‌های تلویزیونی است که هر سرگرمی که به آن علاقه دارید، مثل ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی، برنامه‌های کاربردی و محتوای پیشنهادی بر اساس پرطرفدارترین آنها در دسترس شما قرار می‌گیرد.

با پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS 2.0 ال‌جی، مجموع تجربه کاربری ساده‌تر، راحت‌تر و ملموس‌تر می‌شود. این پلت‌فرم بهبودها و امکانات قابل ملاحظه‌ای را ارائه می‌دهد و مجموعه‌ای از گزینه‌های مشاهده را تضمین می‌کند که در میان رقبا، یعنی نسل کنونی تلویزیون‌های هوشمند، بی‌همتاست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید