۰۴ تیر ۱۳۹۴

ثبت بهترین نماها با دوربین ال‌جی G4

عملکرد دوربین در ال‌جی G4 از چندین جهت بهبود یافته است: وضوح، شفافیت، سرعت و چندمنظورگی. با این قابلیت‌ها تصویری که ثبت می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید نیز بهتر خواهد بود.

در ال‌جی G4 همه چیز تحت فرمان شماست

می‌توانید به صورت اتوماتیک مثل همیشه تصویربرداری کنید یا مثل یک عکاس حرفه‌ای عکس بگیرید و هر نمایی را با کنترل‌های پیشرفته درست مثل دوربین‌های DSLR نوردهی و تنظیم کنید.

نور را به چنگ آورید

لنز ال‌جی G4، اولین نوع لنز با دیافراگم f/1.8 ، دریچه دیافراگم فوق‌العاده بزرگی دارد که سرعت شاتر را بیشتر می‌کند و تصاویر وضوح و شفافیت بیشتری را تقریباً در هر شرایط نور، از روز روشن تا گرگ و میش هوا و شب تاریک، ثبت می‌کند.

کیفیت را در کمیت ببینید

ریاضی در عکاسی موبایل بسیار ساده است: پیکسل‌های بیشتر، جزییات بیشتر، تأثیر بیشتر. ال‌جی G4 با حسگر بزرگ و عملکرد عالی امکانات بی‌نظیر را بیشتر از پیش در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین، جزییات می‌تواند با دقت بیشتر و حتر در حالت بزرگنمایی ثبت شوند.

رنگ‌های واقعی‌تری را ببینید

حسگر طیف رنگ در ال‌جی G4 جدید رنگ‌ها و بازتولید رنگ دقیق‌تر را با تراز سفیدی بهبودیافته ایجاد می‌کند. اکنون، وقتی شما تصویری را ثبت می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که همان چیزی را که می‌بینید را در تصویر دارید.

زندگی مثل یک چشم به هم زدن می‌گذرد

ال‌جی G4 هم سریع حرکت می‌کند. دوربین پشت می‌تواند نما را با یک ضربه دوتایی سریع روی کلید پشت ثبت کند. فوکوس لیزری خودکار به دوربین کمک می‌کند تا فوراً فوکوس کند؛ حتی در شرایط کم‌نور. تثبیت نوری تصویر اکنون بهتر از همیشه است. بنابراین، شما می‌توانید تصاویری شفاف و واضح، بدون نگرانی در مورد تکان‌های دوربین یا لرزش دست، داشته باشید.

ویدئوهای بهتر با دوربین G4 ممکن می‌شود

تصاویر ممکن است ارزش هزاران کلمه را داشته باشند اما ارزش ویدئو خیلی بیشتر است؛ مخصوصاً وقتی که ال‌جی G4 با کیفیت UHD فیلمبرداری می‌کند. ال‌جی G4 به شما امکان می‌دهد محتوای 4K را از ال‌جی G4 به تلویزیونتان که مجهز به HDMI است ارسال کنید.

وقت آن رسیده که سلفی بهتر شود

ال‌جی هنر سلفی را با ال‌جی G4 بهبود بخشیده است. با دوربین 8 مگاپیکسل در جلو که به خوبی دوربین پشت است و یک نور ملایم سلفی که اطراف لبه‌ پنجره پیش‌نمایش را روشن می‌کند تصویر مهم‌ترین سوژه، که شما باشید، به بهترین شکل ثبت می‌شود.

قابلیت Gesture Shutter تصویربرداری را راحت‌تر کرده است. برای شروع تایمر ثبت تصویر، دست خود را باز و سپس مشت کنید. می‌خواهید عکس‌های پی در پی ثبت کنید؟ دو بار مشت خود را باز و بسته کنید تا چهار سلفی به ردیف ثبت شود. قابلیت Gesture View با پایین آوردن گوشی و سپس بالا آوردن آن، می‌تواند بین تصاویری که ثبت می‌کنید و مرور تصویر به صورت خودکار تغیر وضعیت دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید