۰۴ تیر ۱۳۹۴

شاهکار هنری ال‌جی در تلویزیون Prime UHD

تلویزیون جدید و فوق پیشرفته Ultra HD ال‌جی (مدل UF9500) از همه امکانات برجسته و عالی این شرکت بهره می‌گیرد تا تصاویر 4K استثنایی با 2160×3840 پیکسل روی پنل IPS تولید کند.

تلویزیون ال‌جی مدل UF9500 از فناوری‌هایColorPrime  و نمایشگر IPS 4K برخوردار است. توصیف رنگ بهبود یافته و زوایای دید وسعت یافته‌اند. به همین علت، این تلویزیون می‌تواند استاندارد جدیدی در ترجمه تصاویر 4K ایجاد کند.

فناوری ColorPrime از طیف کامل رنگ برای ترجمه مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌ها استفاده می‌کند تا عمق و واقع‌گرایی بیشتر و بهتری ایجاد کرده و در نهایت دقت رنگ نهایی بهبود پیدا کند. این به پنل نمایشگر امکان دسترسی به سطحی دست‌نیافتنی از واقع‌گرایی با رنگ‌های جدید و اغواکننده می‌دهد که هرگز قبلاً در هیچ تلویزیونی ندیده‌اید. فناوری ULTRA Luminance به طور مداوم روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های محتوای پخش‌شده را آنالیز می‌کند تا روشنایی و وضوح را بهبود دهد.

علاوه بر این، نمایش IPS 4K نسبت کنتراست خارق‌العاده‌ای دارد و سیاهی عمیق‌تری را برای زنده‌تر کردن تصاویر ایجاد می‌کند.

همچنین، موتور Prime Mastering Engine تنظیمات تلویزیون را بهینه می‌کند تا کیفیت تصویر را تا سطح مرغوبی بهبود ببخشد. افزون بر کیفیت تصویر خیره‌کننده، این تلویزیون از الگوریتم پیچیده  4K Upscaler (ارتقای کیفیت تصویر) بهره‌مند است تا محتوا با فرمت SD، HD و Full HD را به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارتقا دهد. حتی بهتر از این، مدل UF9500 به رمزگشای HEVC مجهز است که به طور مؤثری محتوا را برای چندین دستگاه‌ جانبی مدیریت می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید به محتوای 4K یکپارچه و متنوعی دسترسی داشته باشند.

طراحی ULTRA Slim در تلویزیون UF9500 از بدنه‌ای باریک برخوردار است که در باریک‌ترین نقطه 8.5 میلی‌متر ضخامت دارد. طراحی CINEMA SCREEN و پایه شنودگاه زیبا مکملی برای زیبایی باشکوه و طراحی باریک است. همین طراحی غوطه‌ور شدن بیشتر شما را در تصویر ممکن می‌کند. سیستم صدا با همکاری سازنده پیشرفته صدا، شرکت هارمان/کاردون، طراحی شده و شامل 4.2 کانال است. بلندگوهای فراگیر ULTRA Surround با 60 وات صدایی عمیق و غنی ایجاد می‌کند. قابلیت ایستگاه صدای ال‌جی (Sound Station) به کاربران امکان پخش موسیقی دلخواه را از طریق تلویزیون، در زمان خاموش بودن پنل تلویزیون، می‌دهد.

 

سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند webOS که در انحصار ال‌جی است نیز در این تلویزیون وجود دارد. با به‌روز شدن این سیستم‌عامل به نسخه webOS 2.0 تجربه کاربری ساده‌تر و ملموس‌تری نسبت به قبل ارائه می‌شود.

۲ نظر

سرخوش ۱۴ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

خواهان خرید این دستگاه هستم

سرخوش ۱۴ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

مایل به خرید هستم

نظر دهید