۲۰ تیر ۱۳۹۴

طراحی خیره‌کننده ال‌جی G4

می‌خواهید یک تلفن همراه زیبا را در دست بگیرید؟ نگاهی به این بیاندازید.

چه در حال ارسال پیام باشید یا بخواهید تماس تلفنی برقرار کنید، فیلم مشاهده کنید، موسیقی گوش دهید یا بازی کنید، ما بیشتر روز خود را با گوشی هوشمند عزیزمان سپری می‌کنیم تا یکی از اعضای خانواده‌مان. وقتی این همه زمان را با چیزی سپری می‌کنید، طبیعی است که بخواهید مدلی را انتخاب کنید که ظاهری زیبا و حسی شگفت‌انگیز در دست داشته باشد.

ال‌جی G4 توجه همه را به خود جلب می‌کند. پشتش قاب چرم دارد که می‌توانید از میان رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و قرمز انتخاب کنید. تولید هر قاب 12 هفته طول کشیده است تا چنین محصول دوست‌داشتنی و جذابی خلق شود که واقعاً متمایز از دیگر گوشی‌های هوشمند باشد. سه رنگ سفید سرامیکی، خاکستری متالیک و طلایی نیز وجود دارد که بر حسب سبکی که دوست دارید و مناسب شماست می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

وقتی این همه زمان را با گوشی هوشمند خود سپری می‌کنید باید خوب و مناسب به نظر برسد. ال‌جی G4 از طراحی Slim Arc برخوردار است که انحنایی ملایم را از بالا تا پایین گوشی حفظ کرده است و گرفتن آن در دست حس بسیار خوبی دارد. قاب چرمی باعث می‌شود کاربر به خوبی گوشی را در دست بگیرد و این یعنی احتمال افتادن کمتر در اثر چرب بودن دستان. انحنای گوشی نیز تا 20 درصد محافظت بیشتری را در هنگام افتادن گوشی روی زمین ایجاد می‌کند؛ آن هم در حالی که نمایشگر رو به زمین است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید