۲۲ تیر ۱۳۹۴

همه شما برنده‌اید!

یک تلویزیون OLED ال‌جی بخرید، کلی جایزه ببرید.

در جشنواره تلویزیون OLED ال‌جی که از 29 تیرماه آغاز می‌شود و تا 8 مرداد ادامه دارد، در ازای خرید هر تلویزیون OLED ال‌جی یک دستگاه بلندگوی خطی ال‌جی یا ساندبار و یک میز تلویزیون OLED ویژه به شما اهدا می‌شود.

علاوه بر دریافت این هدایا، در قرعه‌کشی گوشی هوشمند ال‌جی G4 و تبلت ال‌جی G Pad 8.0 شرکت کنید. در این قرعه‌کشی همه شما برنده‌اید و در نهایت یکی از این محصولات پیشرفته نیز به شما تقدیم خواهد شد.

تلویزیون های OLED ال جی از تصویری کاملا” واقعی و شفاف برخوردارند. این محصول مجهز به فناوری چهاررنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و می‌توانند تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا ارائه دهند.

فناوری چهاررنگ در پیکسل ال‌جی با استفاده از پیکسل‌های فرعی رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملاً طبیعی به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، فناوری جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم‌‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است.

طراحی بدون قاب این تلویزیون، صفحه نمایشی یکپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده و همچنین زیبایی ظاهری دستگاه آن را برای هر دکوراسیونی مناسب ساخته است. تلویزیون ۵۵ اینچی OLED ال‌جی دارای نسبت کنتراست بسیار بالا بوده و همچنین از زاویه دید گسترده‌ و روشنایی فوق العاده تصویر برخوردار است.

از آنجایی که OLED ها نور خودشان را تأمین می کنند، نیازی به نور پس زمینه وجود ندارد و بنابراین با یک تلویزیون باریک و سبک روبه‌رو هستیم که در دسته‌بندی تلویزیون‌های هوشمند نیز قرار می‌گیرد.

۴ نظر

عادل بیرام زاده ۲۹ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

از محصولات ال جی راضی هستم اکثر خریدمون از ال جیست

عادل بیرام زاده ۲۹ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

محصولات خوب راضی هستیم

امید رضایی ۲۹ تیر ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
من در تاریخ ۲۰/۴/۹۴ این تلویزیون را از هایپر استار خریده ام و فکر میکنم خیلی بدور از منطق است که در این جشنواره شرکت داده نمی شوم

نرم افزار پخش مویرگی ۱۹ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

محصولاتتون عالیه

نظر دهید