۲۴ تیر ۱۳۹۴

چیدمان دلخواه سیستم صوتی شما با سری وای-فای Music Flow ال‌جی

با سری جدید Music Flow ال‌‎جی، شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های صوتی را برای اکوسیستم صوتی خانه خود سفارشی کنید و از قابلیت‌های پخش و اتصال که امکانات نامحدودی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد بهره‌مند شوید.

بلندگوی همراه H4،  HS9و HS7 با ترکیب شبکه بی‌سیم و پیشرفته ال‌جی و پشتیبانی از باند دوگانه وای-فای تجربه صوتی یکپارچه‌ای را در خانه میسر می‌کند. ساندبار شیک و قدرتمند ال‌جی، HS9، از دریافت‌کننده 700 وات 7.1 کانال برخوردار است و صدایی فراگیر را با 7 آمپلی‌فایر عریض منتشر می‌کند. بلندگوی HS7 نیز به دریافت‌کننده 4.1 کانال 360 وات برای انتشار صدایی فوق‌العاده باکیفیت مجهز است. علاوه بر این، بلندگوی همراه H4 Portable می‌تواند از اتاق نشیمن به حیاط انتقال داده شود زیرا مجهز به بلندگوی راحت، جمع‌وجور و قابل شارژی است که با ساندبار کار می‌کند.

سازگاری با دستگاه‌هایی که دارید

گوش دادن به برنامه‌های کاربردی مورد علاقه شما در دستگاه‌های Google Cast به راحتی فشار دادن کلید Cast است. بر روی بلندگوهای سری Music Flow، شامل H7، H5، H3 و HS6، و سری جدید HS9، HS7 و H4 Portable کلید Google Cast وجود دارد که شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد علاقه‌تان را از دستگاه شخصی در بلندگو پخش کنید. شما می‌توانید از گوشی یا تبلت اندروید، آیفون، آیپد، مک یا لپ‌تاپ ویندوز یا کروم‌بوک نیز بخش کنید. هدف از طراحی این محصول این بوده که به شما آزادی بیشتری بدهد و در همان حال نیز بتوانید به موسیقی گوش دهید، آهنگ‌های مورد علاقه را در بلندگو پخش کنید و مستقیماً از برنامه کاربردی‌تان جست‌وجو کنید، بازی کنید یا صدا را تنظیم کنید.

اتصال خودکار با Auto Music Play

سری Music Flow ال‌جی از Auto Music Play با LG Range-of-Flow پشتیبانی می‌کند که وقتی از دستگاه‌های متصل به وای-فای دور می‌شوید  به صورت خودکار با دستگاه‌های شما همگام می‌شود.

 

سینمای خانگی برای تجربه‌ای شگفت‌انگیز

با دو بلندگو یا تعداد بیشتر، از حالت L/R Stereo Mode استفاده کنید تا تجربه صدایی شگفت‌انگیزتر ایجاد کنید. برای تجربه سینمای خانگی از حالت Home Cinema Mode استفاده کرده و به راحتی ساندبار Music Flow ال‌جی را به شبکه اضافه کنید و آن را با بلندگوهای Music Flow ال‌جی سینک نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید