۰۶ تیر ۱۳۹۴

کلکسیون الماس ال‌جی: لوکس و ضدلکه

ال‌جی در CES امسال از لوازم خانگی جدید خود تحت کلکسیون الماس ال‌جی (LG Diamond Collection) پرده‌برداری کرد. این مجموعه که هیاهوی زیادی به پا کرد طراحی بسیار شیکی دارد و چیزی که در این مجموعه با مجموعه‌های قبلی تفاوت زیادی دارد پرداخت نهایی آن است.

اگر سری به هر فروشگاه لوازم خانگی بزنید خواهید دید که علاوه بر سفید و نقره‌ای، رنگ استیل مشکی نیز به رنگ‌های لوازم خانگی اضافه شده است. این رنگ در بازار خودنمایی می‌کند؛ مخصوصاً در بازار لوازم خانگی لوکس.

تفاوتی که کل کلکسیون الماس ال‌جی نسبت به سایر رقبا دارد این است که از ظاهر سنتی استیل ضدزنگ فراتر رفته و با پرداخت گرم و مرغوب در خانه‌های مدرن امروزی به استاندارد مبدل شده است. علاوه بر این، در نبرد با دشمن همیشگی استیل ضدزنگ پیروز است: لکه‌ها.

 

هر کسی که از لوازم خانگی استیل ضدزنگ استفاده می‌کند خوب می‌داند که تقریباً محال است که جای لکه و اثر انگشت روی سطوح باقی نماند.

پرداخت و بدنه کلکسیون الماس ال‌جی با لایه گذاشتن یک استیل ضدزنگ با رنگ‌ تیره‌تر و سپس استفاده از یک روکش محافظ نانو-سرامیک شکل گرفته است.

به این معنی که لوازم آشپرخنه شما، نظیر یخچال، مایکروویو، ماشین ظرفشویی و گاز، همه در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم هستند و آنها را به خود جذب نمی‌کنند. لکه‌ها روی کلکسیون الماس ال‌جی با یک دستمال خشک و بدون استفاده از مواد شوینده خاص پاک می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک آشپزخانه لوکس داشته باشید و حجم تمیزکاری و پاک کردن لکه‌ها را به حداقل برسانید، کلکسیون الماس ال‌جی، همان چیزی است که شما می‌خواهید.

نکته: این محصول هنوز وارد بازار ایران نشده است.

۱ نظر

سحر حسنی ۱ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

از مدل های کلکسیون الماستون موجود دارید؟
قیمتاتون به چه صورته؟؟

نظر دهید