۱۵ مرداد ۱۳۹۴

هم ماوس، هم اسکنر!

ماوس اسکنر ال‌جی LSM 100 اولین محصول است که ترکیبی از ماوس و اسکنر را در خود گنجانده.

ماوس اسکنر ال‌جی اولین ماوس دارای قابلیت اسکن در دنیاست که آسودگی، راحتی حمل و سادگی را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد.

ماوس اسکنر ال‌جی با نوآوری در زمینه اسکنر، قفل محدودیت‌های سختی استفاده، اندازه‌های محدود اسکن و عدم قابلیت حمل را شکسته است و کاربران می‌توانند علاوه بر اسکن آسان در اندازه‌های دلخواه در هر جا، پس از اسکن، با استفاده از نرم‌افزار رابط ال‌جی، متون، جدول‌ها یا نمودارها را از آن استخراج کنند و آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند.

ماوس اسکنر ال‌جی از شرکت‌های بزرگ تا خانه‌ها، در تمامی گستره‌ی زندگی روزانه، امکان اسکن را برای شما به سادگی هر چه تمام‌تر فراهم می‌کند.

این محصول با ضمانت شرکت کیسان صنعت ایرانیان به فروش می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد این محصول، ویدئوی زیر ببینید.

۵ نظر

Reza ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

عالیه

محمدرضا ۲۶ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام وتشکر از سایت خوبتون. خواستم در مورد یک کالا که من خیلی دنباشم بدونم و اون لپ تاپ lg gram است ولی تو هر سایت ایرانی میرم نداره . میتوونین شما به من جای را معرعی کنین که من محصول را بخرم . من در شهرستان هستم و میخوام اینترنتی بگیرم چون امکان نیست اگه تو تهران باشه به تهران بیام. لطفا کمکم کنید

Melanie Glastrong ۱۸ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

Such a nice blog

I have read an amazing article here.

علی ۲۰ آبان ۱۳۹۸ پاسخ

گارانتی کیسان برای گارنتی موث اسکنر ال جی شماره تماسش چند هست شماره های قبلی که تماس میگیرم میگویند چند سالی هست از اینجا نقل مکان کرده اند

sandwichpanel ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ پاسخ

چه جالب ممنون از معرفی این محصولات جدید و کاربردی

نظر دهید