۲۶ مرداد ۱۳۹۴

این خود سینماست!

تلویزیون منحنی 105 اینچ 4K ال‌جی مدل 105UC9 کیفیت تصویری بی‌نظیری دارد که 4 برابر Full HD است.

با این تلویزیون دیگر خطوط سیاه روی صفحه چشمان شما را آزار نمی‌دهد! فایده‌ داشتن یک صفحه بزرگ چیست اگر مجبور باشید بخشی از آن را هدر دهید؟ اندازه این تلویزیون طوری طراحی شده که بتوانید از تمام فیلم‌های سینمایی و فرمت‌های صفحه عریض لذت ببرید، بدون این‎که دو خط سیاه در بالا و پایین صفحه شما را آزار دهند.

تفکیک‌پذیری چهار برابر  Full HD

ULTRA HD  یک استاندارد جدید در زمینه کیفیت تصویر است که آینده نمایشگرهای خانگی رده‌بالا به حساب می‌آید. این تفکیک‌پذیری چهار برابر Full HD  یا 1080پیکسل است؛ این یعنی نمایش رقم خارق‌العاده 8.3 میلیون پیکسل روی صفحه. به این ترتیب، حتی در فاصله نزدیک هم تصویری باکیفیت پیش روی چشمان شما قرار خواهد گرفت. پس از رنگ‌هایی زنده و جزئیات بی‌نظیر لذت ببرید.

زاویه دید گسترده‌تر با IPS ال‌جی

پانل IPS ال‌جی، زاویه دید گسترده‌تری نسبت به تلویزیون‌های 4K رقبا دارد. یکی از رازهای پشت کارایی و کیفیت شگفت‌انگیز تلویزیون‌های ال‌جی طراحی ویژه پانل آن‌ها است. کیفیت پانل به تعیین کیفیت تصویر کمک می‌کند و پانل  IPS ما که سرنام In-Plane Switching هر یک از صندلی‌های موجود در جلوی تلویزیون را به بهترین نقطه برای تماشا تبدیل می‌کند.

بهبود چشم‌گیر کیفیت تصویر

فناوری اختصاصی Tru-4K Engine Pro بهترین بهبوددهنده تفکیک‌پذیری و کیفیت تصویر است که تا کنون ساخته‌ایم. به این ترتیب، همه تصاویر، از جمله تصاویرFull HD، می‌توانند با کیفیتی چشم‌گیر به نمایش درآیند؛ بدون آن‌که بتوان تفاوتی بین آن‌ها و تصاویر واقعی 4K احساس کرد.

آماده برای نمایش تصاویر 4K

فرمت فشرده‌سازیHEVC ، سرنام High Efficiency Video Coding ، که به‌تازگی توسعه داده شده، یکی از عوامل اساسی است که پخش‌کننده‌های نسل بعد را قادر خواهد ساخت با تفکیک‌پذیری 4K کار کنند. ویدیوی 4K از HEVC استفاده می‌کند و رمزگشای داخلی HEVC در این تلویزیون ال‌جی باعث می‌شود که از هر جهت آماده پخش محتوای 4K باشد.

دسترسی آسان به محتوای دلخواه

هوشمندی تلویزیون ال‌جی باید باعث حذف دشواری‌ها شود. راه رسیدن به محتوای دلخواه در سرویس‌هایی همچون Netflix،Hulu Plus  یا یوتیوب را هموار می‌سازد. کنترل از راه دور ساده و مفرح Magic Remote نیز باعث صرفه‌جویی در زمان و آسان شدن کار می‌شود. با این کنترل از راه دور، به‌راحتی می‌توانید نشانه‌گیری، کلیک و پیمایش کنید و حتی با فرمان صوتی آنچه را از میان برنامه‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و وب می‌خواهید، پیدا کنید. همه این کارها به‌راحتی و سادگی انجام می‌شوند. به این ترتیب، وقت بیشتری برای سرگرمی‌های مفرح خواهید داشت! به اضافه این‌که رابط کاربری جدید webOS به شما اجازه می‌دهد صفحه اصلی خود را سفارشی‌سازی کنید تا سریع‌تر به برنامه‌های پرکاربرد خود دسترسی یابید، بین آن‌ها سوییچ کنید و کار را از آنجا که رها کرده بودید ادامه دهید یا چیز جدیدی را پیدا و تجربه کنید.

بیشتر از همیشه سرگرم شوید!

برای عوض کردن کانال، باز کردن یک برنامه یا پیدا کردن یک چیز جدید می‌توانید از راه‌های متنوعی همچون نشانه‌گیری و کلیک، چرخاندن اسکرول یا امکان منحصر به فرد ™Voice Mate استفاده کنید. و حالا، می‌توانید پخش‌کننده بلورِی، سیستم سینمای خانگی، ست‌تاپ باکس و ساندبار سازگار خود را تنها با یک کنترل از راه دور کنترل کنید. پس وقت آن است که زمان کمتری را صرف گشتن به دنبال چند کنترل از راه دور و زمان بیشتری را صرف تفریح و سرگرمی کنید.

لذت نت‌فلیکس با کیفیت 4K

اگر به دنبال محتوای 4K  می‌گردید، این تلویزیون ال‌جی پخش مستقیم محتوای 4K را از طریق Netflix برای شما فراهم می‎کند. در آینده نزدیک سرویس‌های دیگری نیز به این مجموعه خواهند پیوست تا دیگر نگران کمبود محتوا نباشید.

یادگیری آسان و استفاده مفرح

اگر کار با یک تلویزیون هوشمند دشوار باشد، هوشمندی آن هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. اما یادگیری کار با تلویزیون هوشمند ال جی (مجهز به نسخه جدید سیستم‌عامل webOS ) آسان و کار با آن نیز مفرح است. پیکربندی اولیه روان و ساده انجام می‌شود و اتصال به تجهیزات دیگر و جست‌وجو برای محتوا هیچ گاه به این آسانی نبوده است. رابط کاربری webOS دارای یک منوی Launcher بازطراحی‌شده است که همه انتخاب‌های شما را سامان‌دهی می‌کند. این سامان‌دهی باعث می‌شود که تاریخچه فعالیت‌های اخیر شما، آنچه در حال پخش است و آنچه احتمالاً تماشا خواهید کرد، به‌شکل کارامدی مدیریت شوند. علاوه بر این، فروشگاهLG Store  نیز آماده است تا جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌ها را به شما ارائه دهد.

یک پیشرفت در وضوح  ULTRA HD

فناوری UCI که سرنام Ultra Clarity Index است یک سیستم امتیازدهی است که به‌طور ویژه در تلویزیون‌های Ultra HD ال جی، نشان‌دهنده میزان کارایی و واضح‌ترین تصویر قابل ارائه در تلویزیون است. تلویزیون‌های UHD با امتیاز 1560 قادرند تصویری دقیق و به شکلی استثنائی واضح ارائه دهند که این توانایی حتی در تصاویر پرحرکت مانند تصاویر ورزشی و بازی‌های ویدیویی نیز حفظ می‌شود.

اشتراک آسان محتوا میان یک موبایل و تلویزیون

با راهکارهای متنوع ال‌جی، می‌توانید به راحتی عکس‌های سفر خود، فیلم‌های خانوادگی یا آهنگ‌های محبوب روی گوشی را از روی یک دستگاه سازگار، مانند گوشی هوشمند یا تبلت با تلویزیون به اشتراک بگذارید. فرقی ندارد که دستگاه‌ها را از طریق شبکه خانگی بهم متصل کنید یا محتوا را به‌طور مستقیم از لپ‌تاپ و روی WiDi ارسال کنید؛ در هر صورت ال جی به اشتراک گذاشتن محتوا با صفحه بزرگ تلویزیون را بسیار آسان کرده است.

همه کارها را فقط با یک کنترل از راه دور انجام دهید!

با همه کنترل‌های خود خداحافظی کنید. کنترل از راه دور Magic Remote قادر است پخش‌کننده بلورِی، سیستم سینمای خانگی، ست‌تاپ باکس و ساندبار شما را کنترل کند. بنابراین، دیگر نیازی نیست برای هر دستگاه به دنبال یک کنترل بگردید.

پیشنهادهای ال‌جی

با LG Recommendations می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنید. کافیست اطلاعات برنامه‌های مورد علاقه خود را وارد کنید تا LG Recommendations  عنوان‌های متناسب با آن را به شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این، هر چه برنامه‌های بیشتری را انتخاب کنید، پیشنهادها به سلیقه شخصی شما نزدیک‌تر می‌شوند. دوست دارید بدانید دیگران چه برنامه‌هایی تماشا می‌کنند؟ LG Recommendations به شما این امکان را می‌دهد که در یابید چه چیزی محبوب است، حرف چه برنامه‌هایی سر زبان‌هاست و دوستان‌تان چه برنامه‌هایی تماشا می‌کنند.

عینک سه‌بعدی سینمایی

عینک سه‌بعدی ال‌جی سبک است، در تصویر پرش ایجاد نمی‌کند و به باتری هم نیازی ندارد. یعنی دقیقاً مشابه نمونه‌هایی که در سالن سینما استفاده می‌شود. علاوه بر این، قیمت آن‌ها نیز مناسب است، بنابراین می‌توانید تجربه سه‌بعدی را به‌راحتی با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید.

صدای استثنایی با شفافیت بی‌نظیر

سیستم توکار 7.2 کانالی تلویزیون با الهام از صدای ناب دیسک‌های بلورِی، اتاق را با صدای شفافی پر می‌کند که تماشاچی را در بر می‌‎گیرد. این بعنی، یک تجربه سینمایی تمام عیار، بدون نیاز به بلندگوهای اضافی.

۱ نظر

حسین ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این تلوزیون سیصد میلیون تومانی بعلت نسبت ۹ به ۲۱ (عریض ترین صفحه نمایش موجود ) و با ۴۳۲۰ خط اسکن دارای کیفیت ۵K یا ده مگاپیکسل می باشد که ۲۵% واضح تز از تلوزیونهای UHD موجود در بازار است لطفا این اصلاحیح را درج فرمائید .
موفق باشید .

نظر دهید