۰۵ مرداد ۱۳۹۴

این سفره‌های افطار برنده‌ شدند

نتایج جشنواره اینستاگرام ال‌جی و رمضان و مسابقه عکاسی از سفره‌های افطار اعلام شد.

در این مسابقه، شرکت‌کنندگان با هر دوربینی که دوست داشتند از سفره افطار عکس ‌گرفتند. چه دوربین عکاسی و چه دوربین تلفن همراه یا تبلت! این مسابقه تا جمع شدن آخرین سفره افطار، یعنی آخرین روز ماه رمضان و شب عید فطر، ادامه داشت.

پس از اتمام ماه مبارک، بعد از چندین ساعت بررسی توسط داور مسابقه، جناب آقای بابک برزویه، کارشناس و مدرس عکاسی و گرافیک، از میان حدود 480 تصویر، بالاخره 10 مورد از بهترین و خلاقانه‌ترین عکس‌های ارسال‌شده از سوی شما، پس از بررسی نهایی و فرستادن اصل عکس برای داور انتخاب شدند که می‌توانید آنها را در ذیل مشاهده کنید.

 

سپس، از میان این 10 تصویر، تصویر زیر که توسط آقای امیر عنایتی ثبت شده است به عنوان تصویر برنده اعلام و این کاربر خوش‌شانس برنده گوشی هوشمند و پرچمدار قدرتمند ال‌جی G4 شد.

 

علاوه بر این، عکسی که بیشترین لایک را از آن خود کرد، تصویری بود که توسط آقای سجاد فراهانی ثبت و مورد پسند 2749 نفر از کاربران واقع شد. این کاربر عزیز هم برنده یک عدد هدست بلوتوث استریوی Tone Infinim ال‌جی شد.

به این برندگان صمیمانه تبریک می‌کنیم و به آنهایی که برنده نشده‌اند مژده می‌دهیم که نگران نباشند؛ جشنواره بعدی در راه است. منتظر باشند!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید