۲۲ مرداد ۱۳۹۴

برند گلدیران به باشگاه استانداردهای بین‌المللی مهارت می‌پیوندد

مهندس خانپور، مدیر کل اداره فنی و حرفه‌ای تهران، در مراسم اختتامیه المپیاد فنی محصولات تهویه مطبوع ال‌جی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده مرکز آموزش فنی گلدیران در چارچوب استانداردهای سازمان بین‌المللی کار ILO به رسمیت شناخته شده و مدارک این آموزشگاه در 70 کشور جهان به رسمیت شناخته خواهد شد.

مراسم اختتامیه فینال کشوری سومین دوره المپیاد فنی سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی با حضور تنی چند از مدیران عالی اداره فنی و حرفه‌ای تهران، جناب آقای علیخانی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران، مهندس تقابنی، قائم مقام اجرایی شرکت تهویه مطبوع، جمعی از مدیران عالی گلدیران و تکنیسین‌های منتخب شرکت کننده در المپیاد چهارشنبه 14 مردادماه در سالن آمفی تئاتر شرکت مشتریان گلدیران برگزار شد.

جناب مهندس خانپور با بیان مطلب فوق افزود: همچنین پیشنهاد تاسیس مراکز آموزش فنی گلدیران در هشت نقطه دیگر کشور مورد توجه سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور قرار گرفته و به زودی اجرایی می‌شود.

در مراسم اختتامیه سومین المپیاد فنی سیستم‌های تهویه مطبوع، جناب آقای علیخانی، مدیرعامل شرکت مشتریان، نیز طی سخنان کوتاهی اصلی‌ترین هدف شرکت مشتریان را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان عنوان داشت.

وی فلسفه وجودی برگزاری مسابقات المپیاد فنی را در همین چارچوب ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه و آفریقا بی‌نظیر است و هدف شرکت مشتریان ایجاد بستری مناسب برای ارتقاء سطح مهارت فنی و رفتاری همکاران است تا بتوانند ضمن بروزرسانی دانش فنی خود و ارائه بهترین کیفیت خدمات، از دانش رفتاری ایده‌آلی برخوردار بوده و لبخند رضایت را بر لبان مشتریان بنشانند.

این مراسم با معرفی آقایان مهرداد قاسمی جویباری از دفتر نور، امیررضا حریریان از دفتر تبریز و مسعود عسگری از دفتر تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. لازم به ذکر است آقای قاسمی جویباری به عنوان نفر اول کشوری به مسابقات جهانی تکنیسین‌های فنی ال‌جی در دوبی اعزام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید