۱۸ مرداد ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4- قسمت ششم

تاکنون 25 ترفند کار با ال‌جی G4 قاب چرمی را به شما آموزش داده‌ایم با ما همراه باشید تا 5 فوت و فن دیگر را یاد بگیرید.

ویرایش نوار ابزار مرورگر

درست مثل کلیدهای نرم‌افزاری، نوار ابزار برنامه اینترنت (که بالای آن نمایان است) می‌تواند به طور کل خاموش شود یا ترتیب کلیدهایش تغییر کند. هر جور که دوست دارید، آنها را بچینید!

نسخه پشتیبانی که واقعاً خوب است

با اینکه اندروید قابلیت پشتیبانی خاص خود را دارد اما ال‌جی یک راهکار سفارشی مخصوص به خود دارد که خیلی بهتر و جامع‌تر است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد از برنامه‌های کاربردی خود، اطلاعات مربوط به آنها، تنظیمات و حتی ترتیب چیدمان صفحه نمایش اصلی خود نسخه پشتیبان بگیرید. بنابراین، اگر اوضاع به هم ریخت، شما می‌توانید همه را بازیابی کنید؛ انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

کلیدهای دندانه‌دار کنترل صدا

یکی از امکانات عالی در اندروید کلیدهای دندانه‌دار کنترل صدا است. فقط کافیست روی دندانه کنار نوار کشویی صدا در نوار اعلان کلیک کنید و در هر یک از سه طبقه‌بندی صدا که مورد نظر شماست میزان صدا را تنظیم کنید.

 

مخفی کردن برنامه‌ها در کشوی برنامه‌های کاربردی

اگر اغلب از کشوی برنامه‌های کاربردی در G4 استفاده می‌کنید اما تنها با چند برنامه کاربردی خاص کار دارید، شاید لازم باشد کمی تمیزکاری انجام دهید و برنامه‌هایی که هرگز استفاده نمی‌شود را مخفی نمایید. آن گونه که در تصویر زیر نمایش داده شده عمل کنید تا به هدف مورد نظر برسید.

 

تم‌های برنامه پیام‌رسان

برنامه پیام‌رسان در G4 بسیار قدرتمند است و حتی به شما امکان می‌دهد تم آنها را تغییر دهید؛ حتی ظاهر حباب‌های چت را هم می‌توانید تغییر دهید. برای تغییرات به قسمت Settings > General settings > Conversation theme بروید

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید