۱۱ مرداد ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4- قسمت پنجم

کاربران عزیز، با خواندن این مطلب 5 ترفند جدید یاد می‌گیرید که می‌توانید در استفاده از G4 به کار ببندید و کار با این گوشی هوشمند برای شما راحت‌تر شود.

تغییر فونت

یکی دیگر از راهکارهای ساده برای سفارشی کردن G4 تغییر فونت است. در G4، مجموعه کوچکی از فونت‌ها وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را به سلیقه خود انتخاب کنید. اگر هم خوشتان نیامد، می‌توانید به فروشگاه مجازی ال‌جی سر بزنید و از میان خیل عظیم فونت‌ها انتخاب کنید. برای این کار، مسیر Settings > Display > Font type > Plus sign on the top right  را دنبال کنید و یکی را انتخاب نمایید.

 

تغییر روشنایی

یکی دیگر از امکانات جالب در G4 تغییر روشنایی است؛ حتی وقتی آن را در حالت اتوماتیک گذاشته‌اید و بر حسب محیط شما تغییر می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید روشنایی را فراتر از آنچه دستگاه پیشنهاد می‌دهد بالاتر یا پایین‌تر بیاورید و با پایین آوردن آن در عمر باتری صرفه‌جویی کنید.

 

تنظیمات هوشمند

با کمک موقعیت مکانی شما، ال‌جی G4 می‌تواند بگوید که در خانه هستید یا بیرون. بر همین اساس، شما می‌توانید به ال‌جی G4 بگویید که وای-فای و بلوتوث را به صورت خودکار روشن یا خاموش کند. می‌توانید آن را برنامه‌ریزی نمایید که وقتی هدفون را متصل می‌کنید برنامه پخش موسیقی به صورت خودکار شروع شود. جالب است. نه؟

 

مخفی کردن ماشین حساب علمی

ال‌جی G4 هم مانند هر دستگاه اندروید دیگر از برنامه ماشین حساب برخوردار است اما می‌دانید که چطور می‌توانید آن را به یک ماشین حساب علمی و تحصصی تبدیل کنید؟ مراحل زیر را دنبال کنید تا این قابلیت را فعال کنید.

 

ثبت تصویر کل صفحه وب

به سراغ برنامه دیگی می‌رویم که از پیش در این گوشی وجود دارد. مرورگر وب از گزینه‌ای برخوردار است که به شما امکان می‌دهد با یک راهکار ساده از همه صفحه وب عکس بگیرید. به صفحه وب دلخواه بروید، بر روی گزینه سه‌نقطه‌ای در گوشه سمت راست در بالای صفحه ضربه بزنید و در آنجا گزینه Capture plus را فشار دهید. همین!

۱ نظر

زینب ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
همه گوشیای الجی قابلیت اسکرین شات دارن؟
من الجی مگنا دارم، چجوری باید اسکرین شات بگیرم؟

نظر دهید