۰۴ مرداد ۱۳۹۴

ترفندهای کار با ال‌جی G4- قسمت چهارم

با ما همراه باشید تا 5 ترفند دیگر برای کار با پرچمدار امسال ال‌جی، G4، به شما آموزش دهیم؛ البته اگر تا کنون خودتان آنها را کشف نکرده باشید! 

قفل محتوا

قابلیت قفل محتوا در ال‌جی G4 به شما امکان می‌دهد از دسترسی به برنامه گالری و یادداشت‌ها یا کارهای QMemo+ پیشگیری کنید. اگر اطلاعات حساس و شخصی در دوربین خود ذخیره کرده‌اید و دوست ندارید دیگران آن را ببینند این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. برای فعال کردن آن به قسمت زیر بروید:

Settings > General > Content lock > Set lock type

 

مضامین (تم‌ها)

اگر می‌خواهید ظاهر صفحه‌نمایش را به سلیقه خود سفارشی کنید، به شما کمک می‌کند تا کاغذ دیواری را بدون هیچ آیکون و ویجت مزاحمی ببینید. در G4، این کار با یک حرکت معکوس نیشگون گرفتن یا کشیدن انگشت‌ها به بیرون انجام می‌شود. با این کار همه چیز از جلوی چشم شما محو می‌شود؛ فارغ از اینکه چند ویجت یا آیکون روی صفحه‌نمایش دارید.

 

کاغذدیواری‌هایی با چند عکس

در G4 هنوز همان کاغذدیواری‌های قدیمی که از چند تصویر متصل به هم تشکیل شده است وجود دارد. شما می‌توانید چند تصویر را انتخاب کنید تا بتوانید روی هر یک از صفحه‌های خود ببینید و فقط زمانی که می‌خواهید عکسی را عوض کنید آن را تغییر دهید.

 

کلیدهای نرم‌افزاری سفارشی

شما همان کلیدهای پیمایش همیشگی را زیر صفحه‌نمایش G4 ال‌جی می‌بینید. درست است؟ ما به آنها کلیدهای نرم‌افزاری می‌گوییم که در مورد G4، قابلیت مرتب‌ کردن و افزودن کلیدهای دیگر میسر است. مسیر Settings > Display > Home touch buttons > Button combination  را دنبال کنید و با کشیدن و انداختن، آنها را مرتب کنید یا آنهایی که نمی‌خواهید را حذف کنید.

 

حالت فراگیر در برنامه‌های کاربردی

حالت فراگیر یا Immersive در اندروید 4.4 کیت‌کت عرضه شده است و به برنامه‌های کاربردی امکان می‌دهد تا با حذف و مخفی کردن کلیدهای نرم‌افزاری که در گزینه پیشین گفتیم شما را بیشتر غوطه‌ور کنند و تجربه‌ای تمام‌صفحه داشته باشید. همه برنامه‌های شخص ثالث از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. اگر چه، در G4، شما می‌توانید آنها را مجبور به چنین رفتاری کنید. برای این کار به مسیر زیر بروید و برنامه‌هایی که می‌خواهید این قابلیت را داشته باشند را انتخاب کنید.

Settings > Display > Home touch buttons > Hide Home touch buttons 

نگران نباشید! اگر باز آنها را لازم داشتید با یک لمس کششی از پایین به سمت بالا، دوباره ظاهر می‌شوند.

۱ نظر

مهدی ۵ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

خوب اون Set lock type
چطور میشه مثلا ۱ فولدر تو گالری رو مخفی کرد؟

نظر دهید