۱۹ مرداد ۱۳۹۴

تصاویر بی‌نهایت متفاوت در تلویزیون OLED منحنی EC93000GI ال‌جی

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی (مدل EC93000GI ) در اندازه 55 اینچ چهاررنگ پیکسل WRGB دارد و از کنتراست بی‌نهایتی برخودار است. این تلویزیون قابلیت پخش فیلم‌های سه‌بعدی را دارد و به پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS مجهز شده است.

کاهش نور پیکسل

کاهش نور پیکسل یک فناوری کاملاً جدید نمایشگر است که تنها درOLED  (دیودهای ارگانیک ساطع‌کننده نور) امکان‌پذیر است. از آنجا که هر پیکسل خودش به تنهایی و مستقل خاموش و روشن می‌شود، میزان سیاهی که در صحنه‌های تاریک نمایش داده می‌شود به گونه‌ای است که شما تا کنون ندیده‌اید. همین امر، عمق و زنده بودن رنگ‌ها را با بیان دقیق هر پیکسل بهبود می‌بخشد.

رنگ‌های زنده و واقعی

فناوری منحصربه‎‌فرد پیکسل چهار رنگ در تلویزیون OLED ال‌جی بیان طبیعی هر سایه و رنگی را ممکن می‌کند. هر چه که تماشا می‌کنید آن قدر واقعی و ملموس است که حس می‌کنید شما در آنجا هستید و همه چیز را با چشم غیر مسلح می‌بینید. این فناوری تجربه مشاهده را با رنگ‌های زنده و واقعی افزایش می‌دهد.

سیاهی واقعی

تلویزیون OLED ال‌جی در نهایت به بیان کامل سیاهی دست یافته است؛ قلمرویی که در گذشته با تلویزیون‌های معمولی دست نیافتنی بود. پیکسل‌هایی که خودشان نور می‌دهند می‌توانند نور خودشان را کنترل کنند. بنابراین، رنگ‌های مشکی و تیره می‌توانند کامل و بی‌عیب و نقص نمایش داده شوند؛ چیزی که قبلاً ندیده بودید. حتی در صحنه‌های تاریک، همه جزییات زنده و مرئی هستند.

حرکت واضح

سرعت پاسخگویی تلویزیون OLED ال‌جی یک هزار برابر سریع‌تر از تلویزیون LED است و به شما امکان می‌دهد تا از صحنه‌های سریع، مانند فیلم‌های اکشن یا صحنه‌های ورزشی، بدون مات‌شدگی و با تصاویر شفاف و واضح لذت ببرید. اکنون لذت برید زیرا دیگر در غل و زنجیر سرعت پاسخگویی و سرعت فریم کند نیستید و حرکات همان طور که در زندگی واقعی رخ می‌دهند نمایش داده می‌شوند.

زاویه دید کامل

تلویزیون OLED دیگر زاویه دید محدودی ندارند و از هر جایی تصویر پایدار و باورنکردنی نمایش می‌دهند. با تلویزیون OLED ال‌جی، که برترین نمایشگر دنیاست، از زوایه دید کاملاً وسیع و بدون اعواجاج کنتراست یا رنگ لذت ببرید.

به باریکی کاغذ

ساختار ساده تلویزیون OLED امکان بهبودهای بیشتر در شکل و ظاهر را نیز داده است. به همین علت، تلویزیون OLED سد دیگری را بر سر راه خود از انواع تلویزیون‌های گذشته شکسته و آن قدر باریک شده که قبلاً ممکن نبوده است. اکنون تنها خود صفحه‌نمایش اصلی بدون اجزای اضافی و غیرضروری باقی مانده است. نتیجه آن تلویزیون OLED ال‌جی است که بی‌نهایت باریک و سبک است.

صفحه‌نمایش منحنی

این صفحه‌نمایش برای ایجاد میدان دید طبیعی منحنی شده و بهینه‌ترین شکل برای هر نمایشگری است. صفحه‌نمایش منحنی فاصله مساوی را از همه قسمت‌های صفحه به چشم ایجاد می‌کند. شکل این صفحه‌نمایش منطبق بر شکل چشم انسان و دید آن است. بنابراین، صفحه‌نمایش راحت‌تر و تصاویر واقعی‌تر هستند.

چهار رنگ پیکسل

فناوری چهار رنگ پیکسل ال‌جی یک پیکسل فرعی سفید را اضافه می‌کند که رنگ‌های مرسوم قرمز، سبز و آبی را اصلاح می‌کند و حوزه رنگ و دقت رنگ را افزایش می‌دهد. این فناوری به طور قابل ملاحظه‌ای توانایی پیکسل‌های OLED در بیان رنگ واقعی را بهبود می‌بخشد و گامی عظیم به سمت جلو و پیشی گرفتن از تلویزیون‌های قدیمی و دیگر دستگاه‌های OLED برمی‌دارد.

نوآوری در شکل

در شکل و عملکرد، گام بلند دیگر در تاریخ نمایشگر با موفقیت برداشته شده است. چیزی که روزی تنها در تصور ما ممکن بود امروز با تولید صفحه‌نمایش منحنی به واقعیت پیوسته است؛ و آغازگر تولید صفحه‌نمایش‌هایی است که منعطف، قابل حمل، فرانما و در شکل‌های دیگر هستند.

تلویزیون Smart+ ال‌جی

به دنیای Smart+ ال‌جی خوش آمدید؛ جدیدترین تحول که با سادگی webOS به ارمغان آورده می‌شود. با webOS خود را از بند پیچیدگی‌ها و آشفتگی‌ها برهانید. این پلت‌فرم به شما کمک می‌کند تا از تلویزیون هوشمند خود با راحتی، لذت و سادگی لذت ببرید. فقط آرام باشید و از تلویزیون خود همان طور که باید باشد لذت ببرید.

لانچر

تنها با کلیک بر روی کلید خانه، شما می‌توانید محتوا و قابلیت‌ها را از لانچر که در پایین صفحه قرار دارد انتخاب کنید. لانچر به شما امکان می‌دهد تا بین برنامه‌های پخش‌شده و انتخاب محتوا عقب و جلو بروید.

فروشگاه مجازی  LG Store

برنامه‌های زنده تلویزیون، ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی، برنامه‌های کاربردی و محتوای پیشنهادی همه در یک جا جمع شده‌اند. فروشگاه مجازی LG Store  تمام سرگرمی‌های موجود را در یک مکان در اختیار شما قرار می‌دهد. هر چیزی را که لازم دارید اینجا پیدا می‌کنید و از آن بهتر، هر چه ال‌جی به شما پیشنهاد می‌دهد نیز می‌توانید ببینید. بین جدیدترین و مناسب‌ترین محتوا برای شما در LG Store بچرخید.

روند نصب سرگرم‌کننده

از اولین لحظاتی که تلویزیون هوشمندتان را ملاقات می‌کنید،webOS  برای برای سادگی و سرگرمی اینجاست. خود را اسیر پیچیدگی‌ها نکنید. این پلت‌فرم روند نصب را طوری ساده می‌کند که از یک تلویزیون هوشمند انتظار دارید.
در عوض، بین برد (Bean Bird ) به شما در این روند ساده و سرگرم‌کننده مرحله به مرحله کمک می‌کند تا شروعی خوب را با تلویزیون هوشمند جدید خود داشته باشید.

کنترل لمسی هوشمند

کنترل لمسی باعث می‌شود تلویزیون ظاهر بهتری داشته باشد و کنترل آن حس بهتری ایجاد کند. کلیدهای لمسی زیر نمایشگر کنترل ملموس و ساده و در عین حال بی‌نظیر برای عملکردهای اصلی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید