۱۴ مرداد ۱۳۹۴

تلویزیون ال‌جی LB56100GI؛ یک تلویزیون LED با قیمتی مناسب و فناوری‌های پیشرفته

تلویزیون LED ال‌جی مدل LB56100GI، که در ابعاد 32، 42، 47 و 60 اینچ توسط شرکت ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد، یکی از معدود تلویزیون‌های پیشرفته‌ای که با وجود امکانات عالی و فناوری‌های به‌روز، قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه دارد. این تلویزیون از پنل  IPS، تصحیح‌کننده رنگ و زاویه دید فوق‌العاده برخوردار است. اگر می‌خواهید با امکانات این تلویزیون  بیشتر آشنا شوید این مطلب را بخوانید.

پنل  IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون‌های ال‌جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می‌شود که هم زاویه دید گسترده‌تری دارد و هم کیفیت تصویرسازی بالاتر. پنل IPS به علت داشتن تصویری واضح‌تر، ثابت‌تر و صفحه‌نمایش محکم‌تر در تلویزیون‌های ال‌جی است.

تصحیح‌کننده رنگ

پنل IPS وضوح رنگی فوق العاده و طبیعی ارائه می‌دهد. به طوری که این وضوح در تک‌تک پیکسل‌ها دیده می شود. پنل IPS رنگ واقعی تصویر را ارائه می‌دهد، به همین دلیل است که IPS توسط حرفه‌ای ها استفاده می شود.

زاویه دید فوق‌العاده

در میان تمامی پنل‌های LCD ، تنها پنل IPS است که تصویر از هر زاویه وضوحی یکسان دارد. فناوری IPS اعوجاج رنگ را کم می‌کند و تصویری پایدارتر ارائه می‌دهد.

تصویر بدون تیرگی

پنل IPS از لحاظ ارائه وضوح تصاویر متحرک بسیار بهتر از پنل‌های قدیمی است. فناوری IPS تصاویر متحرک با سرعت بالا را با وضوحی کریستالی ارائه می‌دهد.

صفحه مقاوم

پنل IPS بسیار مقاوم در برابر ضربه است. ضربه‌ای به تلویزیون بزنید و امتحان کنید (در پنل VA به دلیل چینش عمودی کریستال مایع، خیلی طول می‌کشد تا پس از یک شوک تلویزیون به حالت طبیعی خود باز گردد، اما در پنل IPS به دلیل چینش افقی، بازگشت به حالت طبیعی سریع‌تر اتفاق می افتد.

پردازنده سه‌گانه  XD

این پردازنده که فقط مختص شرکت ال‌جی است، کنترل کلیه عملکردهای تصویرسازی در تلویزیون را به عهده دارد. وضوح تصویر، اشباع رنگ، بهینه‌سازی تصاویر و از بین برنده تمام سایه‌های تصویر از امکانات این پردازنده است.

جادوگر تصویر 3

جادوگر تصویر 3 به شما این امکان را می‌دهد که تمامی اجزای تصویر از جمله سطح رنگ سیاه، سایه تصویر و شفافیت را به دلخواه خود تطبیق دهید.

Clear Voice II

Clear Voice II  به طور خودکار صدای انسان‌ها را در فیلم‌ها و برنامه‌ها بالا می برد تا از صداهای پس زمینه فیلم واضح‌تر شنیده شوند.

USB

به سادگی USB خود را به تلویزیون متصل نمایید و از محتویات آن روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

DivX HD

تلویزیون‌های ال‌جی دارای گواهینامه DivX است به این معنی که تلویزیون می‌تواند ویدئو با فرمت DivX و وضوح 1080 پیکسل را اجرا نماید.

مصرف انرژی هوشمند

عملگر کنترل نور پس‌زمینه، روشنایی تلویزیون را کنترل می‌کند. عملگر خاموشی صفحه، به شما این اجازه را می‌دهد که تصویر را خاموش کنید اما صدای تصویر را روشن نگهدارید. عملگر حالت صفر، تلویزیون شما را طوری تنظیم می‌کند که در حالت آماده‌به‌کار تلویزیون برق مصرف نمی‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول، به وب‌سایت گلدیران مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید