۲۶ مرداد ۱۳۹۴

جاروی کمپرسور 7520 ال‌جی زباله‌ها را فشرده می‌کند!

جاروبرقی VB-7520 ال‌جی به رنگ‌های نقره‌ای متالیک و قرمز متالیک با کم‌ترین صدا در هنگام تمیز کردن در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد. این جاروبرقی کمپرسور برای فشرده‌سازی زباله‌های موجود در مخزن از سیستم کمپرسور برخوردار است.

قدرت مکش پایدار

سیستم گردبادی ( CYCLONE ) در جاروبرقی‌های ال‌جی با بازدهی بالا ذرات گرد و غبار را از هوا جدا می‌سازد و جارو برقی را قادر به حفظ قدرت مکش برای مدت زمان بیشتری می‌کند.

 

کمپرسور (سیستم فشرده سازی زباله)

جاروبرقی‌های پاکتی معمولی به سرعت پر می‌شوند، خالی نمودن آن دشوار است و محیط اطراف را آلوده می‌کنند. فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های ال‌جی به کار رفته است ذرات گردوغبار جمع آوری شده را وارد مخزن مخصوصی کرده و با یک تیغه فشرده‌ساز منحصربه‌فرد به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند.

در نتیجه، شما می‌توانید عرض چند ثانیه زباله متراکم شده را از داخل مخزن خالی کنید؛ بدون اینکه گرد و غبار و ذرات غیر بهداشتی در فضا منتظر شود.

 

فیلتر هپا 13 همراه با یک لایه کربن

این فیلتر طی سیستم فیلتراسیون چند مرحله‌ای خود 99.95 درصد از ذرات مضر میکروسکوپی معلق در هوا را که جاروبرقی‌های معمولی دوباره به هوای خانه باز می‌گردانند تصفیه می‌کند.
این فیلتر فشرده، ذرات با ابعاد بسیار کوچک (0.3 میکرون) و همین طور باکتری‌ها و عوامل حساسیت‌زا که سلامت افراد خانواده شما را تهدید می‌کنند را جذب می‌کند. علاوه بر این، یک لایه فیلتر کربنی بر روی این فیلتر ذراتی که باعث بوی بد جاروبرقی و در نتیجه محیط می‌شوند را از بین می‌برد.

تخلیه آسان و بهداشتی مخزن

ذرات گرد وغبار و خاکروبه، توسط سیستم فشرده‌ساز زباله (کمپرسور) ال‌جی فشرده می‌شوند، این باعث می‌شود که محفظه جاروهای کمپرسور ال‌جی, قابلیت ذخیره‌سازی زباله تا 3 برابر بیشتر از جاروهای رقیب را داشته باشند.
از طرفی، خالی کردن این محفظه که دارای قطعات فشرده‌شده زباله است آسان و بهداشتی‌تر بوده و باعث پخش ذرات گرد و غبار در محیط نمی‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید