۳۱ مرداد ۱۳۹۴

جدیدترین به‌روزرسانی Android Wear و ارائه اتصال وای-فای برای ال‌جی G Watch R

هر سه دستگاه Android Wear ال‌جی به امکانات بسیار جدیدی مجهز خواهند شد.

سئول، 21 آگوست 2015- اولین دستگاه پوشیدنی مدور ال‌جی، G Watch R، با جدیدترین به‌روزرسانی Android Wear قابلیت وای-فای خواهد داشت و به کاربران خود امکان دریافت اعلان‌ها و دیگر اطلاعات را روی مچ دست و بدون اتصال بلوتوث می‌دهد.

طی روزهای آتی، ال‌جی G Watch R و Watch Urbane از طریق به‌روزرسانی میان‌افزار (FOTA) که در سراسر جهان عرضه می‌شود تنوع بیشتری در عملکرد خواهند داشت. ال‌جی به عنوان تنها شرکتی که سه محصول مجزا را با پلت‌فرم Android Wear معرفی کرده به اکوسیستم پوشیدنی اندروید کاملاً متعهد است.

علاوه بر قابلیت‌های وای-فای در G Watch R، هر سه محصول ال‌جی اکنون از صفحه‌های تعاملی پشتیبانی خواهند کرد که کاربران می‌توانند از Google Play دانلود کنند. این صفحه‌های ساعت به کاربران امکان می‌دهد تا روی نقاط خاصی از نمایشگر ساعت ضربه بزنند تا اطلاعات بیشتری را ببینند.

این به‌روزرسانی جدید به دستگاه‌های Android Wear امکان پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی مفیدی را می‌دهد که عملکردهای خاصی را درست روی خود ساعت انجام می‌دهند؛ مثلاً پیش‌بینی وضع هوای چهارروزه یا ترجمه زبان‌های خارجی گوناگون. از آنجا که دیگر نیازی به بیرون آوردن و روشن کردن گوشی نیست، برنامه‌های کاربردی Android Wear آسایش را به همراه دارند و برای کاربران پرکار و پرمشغله در زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

برای جزییات بیشتر در مورد این به‌روزرسانی و امکانات اصلی آن، لطفاً به وبلاگ رسمی Android Wear گوگل به نشانی http://officialandroid.blogspot.com سر بزنید.

۲ نظر

حسین ۱ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

از کجا باید خرید

فرزانLG3 ۸ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

اولا این سایتی که دادین فیلتره
دوما اقا جان من میخوام بخرم اینو
از کجا؟؟به جه قیمتی؟؟چه کنم

نظر دهید