۲۵ مرداد ۱۳۹۴

راهنمای غیرفعال کردن انیمیشن هوا روی صفحه قفل ال‌جی G4

اگر در اداره‌ای کار می‌کنید که پنجره ندارد، ایده خوبی خواهد بود که ببینید روی قفل صفحه شما باران می‌بارد. اما گاهی اوقات هم خوب نیست.

شاید انیمیشن باران در گوشی برای این باشد که یادتان بیاندازد وقت پیاده‌روی نیست یا بچه‌ها نباید بیرون از خانه بازی کنند. بهتر است چند دقیقه‌ای در منزل بمانند. شاید این ایده به ذهن شما برسد که این قابلیت هم حافظه را هدر می‌دهد و هم قدرت پردازنده. شاید هم با تصویر زمینه شما همخوانی نداشته باشد. دلیل هر چه که باشد، شاید شما لازم نداشته باشید ببینید که صفحه نمایش ال‌جی G4 شما در حال دوش گرفتن است.

حالا ببینید که چگونه می‌توانید از شر آن خلاص شوید:

برای غیرفعال کردن این قابلیت، ابتدا به قسمت تنظیمات بروید. در قسمت Device یا تنظیمات دستگاه، بر روی گزینه Lock screen ضربه بزنید. زیر Customize یک آیکون با عنوان Weather animation دیده می‌شود. در اینجا می‌توانید ضامن را بکشید و آن را خاموش کنید. این تنظیمات از موقعیت مکانی کنونی شما استفاده می‎‌کند؛ درست همان طوری که تنظیمات هوشمند این کار را می‌کند. البته، با این تفاوت که خاموش کردن قابلیت‌ها در تنظیمات هوشمند انرژی شما را حفظ می‌کند، این قابلیت تنها چند قطره مصنوعی به صفحه نمایش شما اضافه می‌کند.

 

شاید خیلی از شما بخواهید که تلفن همراهتان با زندگی‌تان مطابقت داشته باشد نه با هوای طوفانی یا بارانی بیرون!

۲ نظر

هادی ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

این قابلیت اصلا رو گوشی من هرکار میکنم
چیزی نشون نمیده

زینب ۹ آذر ۱۳۹۹ پاسخ

سلام ممنون بره من اورد.خیلی خوبه من میخواستم فعالش کنم

نظر دهید