۲۱ مرداد ۱۳۹۴

ساندبار منحنی و زیبای ال‌جی

تجربه مشاهده در خانه با صدای فراگیری که کیفیت سینما، کنترل‌های ملموس و امکاناتی برای آسایش بیشتر دارد

سئول، 12 آگوست 2015- ساندبار منحنی و بی‌سیم ال‌جی Music Flow HS8 که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد همراهی ایده‌آل برای جدیدترین تلویزیون‌های پیشرفته منحنی این شرکت است. سیستم بلندگوی بی‌سیم 360 وات و 4.1 کانال ال‌جی، هفته آینده، ابتدا برای مشتریان اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت. این ساندبار نه تنها تجربه مشاهده تلویزیون خانگی شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد بلکه به کاربران امکان می‌دهد تا صدا را به شیوه‌ای کاملاً جدید تجربه کنند.

شکل منحنی ساندبار ال‌جی چیزی فراتر از ظاهر زیباست. طراحی منحنی تجربه‌ای غوطه‌ورکننده و فراگیر را ایجاد می‌کند. امکانات جالب این محصول گسترده‌تر شده و توییترها در دو طرف ساندبار قرار گرفته‌اند تا میدان صدا را وسعت دهند. طراحی و فناوری گرد هم آمدند تا یکی از بهترین محصولات موجود در بازار در زمینه صدای فراگیر را تولید کنند.

ال‌جی HS8 با حالت بسیار پویایi-Sound  خود را بی‌رقیب می‌داند. این قابلیت مبتکرانه تجربه تلویزیون را با ایجاد تغییرات در تنظیمات صدا بهبود می‌بخشد تا با انواع صداها از محتواهای متنوع تطبیق پیدا کند. حالت i-Sound می‌تواند فوراً ترجمه کند که مخاطب دقیقاً چه چیزی را تماشا  می‌کند و سپس آن را به صورت خودکار با صدای خروجی تطبیق دهد تا با محتوا متناسب شود. افزودن سیستم پویا و منحصربه‌‎فرد i-Sound اطمینان می‌دهد که تلویزیون، موسیقی و فیلم دقیقاً همان طوری هستند که باید تجربه شوند.

علاوه بر این، ساندبار منحنی HS8 به مجموعه بی‌سیم Music Flow ال‌جی می‌پیوندد که با Google Cast سازگاری دارد. این قابلیت فوق‌العاده راحت به HS8 امکان می‌دهد تا به صورت بی‌سیم با بیشتر سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی کار کند تا شنوندگان بتوانند موسیقی را از گوشی هوشمند یا تبلت خود به صورت مستقیم از طریق شبکه وای-فای خانگی به ساندبار بفرستند. موسیقی را انتخاب کنید، روی گزینه Google Cast کلیک کنید تا محتوا بی‌درنگ به ساندبار منحنی ارسال شود.

ال‌جی HS8 با اتصال کامل وای-فای و بلوتوث می‌تواند محتوای صوتی را به صورت همزمان به چندین اتاق انتقال دهد، با بلندگوهای Music Flow ال‌جی مرتبط شود و تجربه شنیداری بی‌عیب‌ونقصی را ایجاد کند. وقتی چندین بلندگو در یک اتاق واقع شده‌اند، حالت پیشرفته Home Cinema یا سینمای خانگی بیننده را از روی همان کاناپه‌ راحتی که رویش آسوده است در تجربه‌ای غنی و سینمایی غرق می‌کند. همین طور، حالت چنداتاقه یا Multi-room می‌تواند طوری برنامه‌ریزی شود که همه خانه را به یک سیستم صوتی بزرگ مبدل کند. کاربران می‌توانند کنترل موسیقی هر اتاق را تنها با یک دستگاه تلفن همراه به دست گیرند و بتوانند فهرست آهنگ‌های منتخب خود را برای کل خانه یا آهنگ‌های متفاوت را برای هر اتاق انتخاب کنند. قابلیت جالب و منحصربه‌فرد دیگر HS8 سازگاری با کنترل‌های تلویزیون 8 سازنده پرطرفدار است.

مین بیونگ-هون، معاون ارشد بخش صوتی تصویری شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، گفت: «به عنوان شرکتی که تلویزیون‌های منحنی فوق‌العاده زیبا را به بازار آورده است، طبیعی است که ما محصول صوتی منحنی را معرفی کنیم که با آن متناسب باشد. در عصر دیجیتال، شیوه گوش دادن به موسیقی برای مشتریان به طرز شگفت‌آوری تغییر کرده است و Music Flow ال‌جی پاسخ ما به آرزوی شیفتگان فیلم و موسیقی برای ارائه دستگاه‌های زیبایی است که عملکردشان نیز به همان خوبی ظاهرشان باشد.»

بلندگوی بی‌سیم HS8 در طی برگزاری نمایشگاه IFA ، از 4 تا 9 سپتامبر، در غرفه ال‌جی سال 18 مس برلین به نمایش درخواهد آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید