۰۸ مرداد ۱۳۹۴

نحوه تغییر دادن یا غیر فعال کردن PIN سیم‌کارت در ال‌جی G4

یک گوشی جدید به دست می‌گیرید و برای اولین بار سیم‌کارت خود را وارد می‌کنید. نتیجه؟ مشاهده پیامی که همیشه فراموش می‌کنید: لطفاً پین را وارد کنید.

احتمالاً همه جا کندوکاو می‌کنید تا در اسناد و مدارک سیم‌کارت خود شماره PIN را پیدا کنید. قطعاً همین فرایند را بار دیگر هم تکرار خواهید کرد. خب، این دو راهکار ساده دارد: یکی اینکه شماره پین را به چیزی تغییر دهید که همیشه به یادتان خواهد ماند. دیگر اینکه، اگر فکر می‌کنید گوشی هوشمند شما از دست نامحرمان و غریبه‌ها در امان است قفل پین سیم‌کارت را بردارید.

کار خیلی سختی نیست؛ البته تا زمانی که کدهای PIN یا PUK 1 / 2 در دسترس هستند. اگر نمی‌دانید کدهای خود را کجا گذاشته‌اید، تنها کسی که می‌تواند به شما کمک کند اپراتوری است که سیم‌کارت را از آن خریده‌اید. در هر حال، اگر مجدانه قصد دارید قفل امنیتی PIN را غیرفعال کنید یا شماره پین را در ال‌جی G4 خود تغییر دهید، ما به شما آموزش می‌دهیم.

1- ورود به تنظیمات

اگر روی صفحه خود میانبر دارید، به قسمت تنظیمات یا Settings بروید و گرنه با کشیدن نوار اعلان‌ها به پایین و ضربه زدن روی آیکون چرخ‌دنده به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

2- دسترسی به امنیت

در قسمت تنظیمات، وارد زبانه General یا تنظیمات عمومی شوید. به سمت پایین بیایید تا به گزینه Security یا امنیت برسید. روی آن ضربه بزنید.

 

3- تنظیم قفل سیم‌کارت

در اینجا، شما می‌توانید گزینه تنظیم قفل سیم‌کارت را در منوی فرعی پیدا کنید.

 

4- تغییر پین

برای تغییر قفل PIN، بر روی این گزینه در سمت چپ ضربه بزنید. شما باید پین کنونی خود را قبل از وارد کردن کد دیگر تایپ کنید.

 

5- غیرفعال کردن پین

راه دیگر این است که گزینه Lock SIM card یا قفل سیم‌کارت را بی‌علامت کنید. برای این کار، کد پین کنونی خود را وارد کنید و تمام! دیگر، سیم‌کارت شما برای باز شدن از شما چیزی نمی‌پرسد؛ حتی اگر گوشی خود را تغییر دهید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید