۱۱ مرداد ۱۳۹۴

هر چه بزرگتر بهتر!

تلویزیون Ultra HD ال‌جی با مدل UB98000GI از سیستم HEVC با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در ابعاد 79 و 65 اینچ توسط شرکت ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رساند و قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر، موسیقی و فیلم به روش‌های گوناگون دارد. دوربین 8 مگاپیکسل و کنترل حرکتی و صوتی از دیگر امکانات بارز این تلویزیون هوشمند است.

8.3 میلیون پیکسل برای ULTRA HD

جدیدترین استاندارد صفحات نمایش، سطح وضوح تصویر را به مرحله‌ای جدید می‌رساند. فناوری ULTRA HD آینده تصاویر دیجیتال است که با وجود 8.3 میلیون پیکسل تصاویری بی‌نقص، حتی در فواصل اندک از نمایشگر، عرضه می‌کند و وضوحی چهار برابر FULL HD در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از تصاویر عالی و رنگ‌های زنده با تلویزیون‌های ULTRA HD ال جی لذت ببرید.

موتور Tru-ULTRA HD

موتور Tru-ULTRA HD هسته اصلی پنل‌های ULTRA HD است که وظیفه تغییر وضوح تصاویر عادی به ULTRA HD را به عهده دارد. هنگامی که وضوح تصاویر معمول تغییر داده می‌شود این موتور تا حد ممکن کیفیت آنها را به تصاویر ULTRA HD نزدیک می‌کند. تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با موتور قدرتمندشان سعی می‌کنند جزئیاتی بی‌نقص را ارائه کرده و استاندارد جدیدی در این زمینه بر پا می‌کنند.


سینمای سه‌بعدی ULTRA HD

آسان‌ترین تجربه ممکن از سینمای سه‌بعدی، بهتربن و شفاف‌ترین تجربه نیز هست. با وجود وضوحی چهار برابر FULL HD، تصاویر سه بعدی از هر زمان دیگری قابل ستایش‌تر و از هر واقعیت دیگری ملموس‌تر به نمایش در می‌آیند. کیفیت سینمای سه‌بعدی ULTRA HD با شفافیت بی‌نهایت تصویر همراه شده و دیگر شفافیت اندک یا پرش تصاویر در عینک‌های سه بعدی، آزارتان نخواهد داد. به جای آن بیننده، تصویر سه بعدی شفاف‌تر و با کیفیت‌تری دریافت کرده که از تصاویر هر تلویزیون سه‌بعدی دیگر بهتر است.

کیفیت تصویر ULTRA HD

تصویری با بالاترین سطح جزئیات! تلویزیون‌های ULTRA HD ال‌جی با وضوحی چهار برابر full HD سطح جزئیات رنگی واقعی تصاویر ممکن را ارائه می‌دهد.  برای تجربه برنامه‌های مورد علاقه‌تان در سطحی که تا به حال تصور آن را هم نمی‌کردید، آماده باشید.

پنل های IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون‌های ال‌جــی از پنــل مخصوصی به نام IPS استفاده می‌شود که هم زاویه دید گسترده دارد و هم کیفیت تصویرسازی بالا.

بازی دوطرفه

ایــن مزیــت تلویزیون‌هــای ال‌جی با کمــک عینک‌هــای مخصوص بــازی دو طرفــه، هیجان بازی را برای بازیکن‌ها بیشتر می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ محصولات، به وب‌سایت گلدیران مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید